Gå til innhold

Noen fra Akershus her da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm,kanskje enklere for meg å spørre om det er noen fra aurskog-høland,fet,lillestrøm\strømmen?=)

akershus er jo svææææært!

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Jeg er fra Rælingen. Du da?

Skrevet

jeg er fra Aurskog-høland;)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Det vet ikke jeg hvor er :-p er innflytter fra oslo

Skrevet

mot fetsund og forbi;)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

åå, ja :) syns det er så kjempefå mødre på min alder 20-23 her i lillestrømområdet. blir litt ensomt for en innflytter å bare gå hjemme...

Skrevet

Bor også i Rælingen, flytter en 5-10 minutters gange fra Lillestrøm nå :)

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Hjelpes, samme her, kanskej vi er naboer? :-p

Skrevet

Jeg bor i Ski kommune(Siggerud)

Skrevet

Jeg er 22 (23 i sommer) og bor i Lørenskog

Skrevet

20(21 i sommer). bor i bærum.

Skrevet

lillestrøm og strømmen er ikke lange veien! skulle nesten fått til ett treff en gang der da!=)

  • 1 måned senere...
Skrevet

hei! bor nå i valdres, men skal flytte til Auli (ligger et par mil utenfor jessheim) til sommeren.

kjenner ingen der, så hadde vært kjempe, kjempe, kjempe fint å fått kontakt med noen- særlig andre mødre!:)

 

mailadressa mi er [email protected] om noen vil ta kontakt:)

 

høres vel ut som en kontaktannonse dette men...hehe

Skrevet

Jeg bor i Enebakk..

hadde vært koslig med et treff siden det er så mange som er fra området! :o)

Skrevet

Jeg skal flyyte til Skedsmo i August. Hadde vært kjekt å bli kjendt m noen andre mammaer i område.

Skrevet

jeg bor i Fetsund, like utenfor Lillestrøm, hadde vært koselig og møtt andre i nærheten:) skulle fått til et treff

Skrevet

Kløfta her! :o)

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Løken, i aurskog-høland :D

Skrevet

vi skal ikke fikse et ungmor treff for oss i området da?? virker som det er flere enn meg som er innflyttere her...greit å bli kjent med andre med barn:)

Skrevet

Jo. Det hørtes ut som en god ide. Blir gjerne med på treff jeg=)

  • 1 måned senere...
Skrevet

jeg å!! =) hehe..var jo j som startet denne tråden så:P

Skrevet

bor i bærum:)innflytter jeg også!:) (flyttet hit får ca 4uker siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...