MyBabyGirl Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 hmm,kanskje enklere for meg å spørre om det er noen fra aurskog-høland,fet,lillestrøm\strømmen?=) akershus er jo svææææært!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg er fra Rælingen. Du da?
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Det vet ikke jeg hvor er :-p er innflytter fra oslo
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 åå, ja syns det er så kjempefå mødre på min alder 20-23 her i lillestrømområdet. blir litt ensomt for en innflytter å bare gå hjemme...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Bor også i Rælingen, flytter en 5-10 minutters gange fra Lillestrøm nå
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hjelpes, samme her, kanskej vi er naboer? :-p
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg bor i Ski kommune(Siggerud)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 20(21 i sommer). bor i bærum.
MyBabyGirl Skrevet 12. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2008 lillestrøm og strømmen er ikke lange veien! skulle nesten fått til ett treff en gang der da!=)
Monamor<3Liveliten Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 hei! bor nå i valdres, men skal flytte til Auli (ligger et par mil utenfor jessheim) til sommeren. kjenner ingen der, så hadde vært kjempe, kjempe, kjempe fint å fått kontakt med noen- særlig andre mødre! mailadressa mi er [email protected] om noen vil ta kontakt:) høres vel ut som en kontaktannonse dette men...hehe
:) AprilSkatt :) Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bor i Enebakk.. hadde vært koslig med et treff siden det er så mange som er fra området! )
Diana,LucasogLeo Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal flyyte til Skedsmo i August. Hadde vært kjekt å bli kjendt m noen andre mammaer i område.
kissi85 Skrevet 28. mai 2008 #18 Skrevet 28. mai 2008 jeg bor i Fetsund, like utenfor Lillestrøm, hadde vært koselig og møtt andre i nærheten:) skulle fått til et treff
*snart-mamma-til-2-prinsesser* Skrevet 14. august 2008 #21 Skrevet 14. august 2008 Løken, i aurskog-høland
Monamor<3Liveliten Skrevet 21. august 2008 #22 Skrevet 21. august 2008 vi skal ikke fikse et ungmor treff for oss i området da?? virker som det er flere enn meg som er innflyttere her...greit å bli kjent med andre med barn:)
Diana,LucasogLeo Skrevet 28. august 2008 #23 Skrevet 28. august 2008 Jo. Det hørtes ut som en god ide. Blir gjerne med på treff jeg=)
MyBabyGirl Skrevet 30. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 30. september 2008 jeg å!! =) hehe..var jo j som startet denne tråden så
akerhusjenta Skrevet 30. september 2008 #25 Skrevet 30. september 2008 bor i bærum:)innflytter jeg også! (flyttet hit får ca 4uker siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå