*Urolig* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 på 4. forsøk hehe...jeg er så lykkelig, jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg...nå er oppkjøring bestilt
minnimoi Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Da får jeg være første til å gratulere deg så mye. Det var gøy=) Håper det går like bra på oppkjøringen og masse lykke til !!!
berta Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer !! Så kjekt da ! Spennende med oppkjøring :-) Virkelig et "must" å ha lappen når babyen kommer. Alt blir så mye lettere.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så masse Jeg driver å leser til den, men det er så tiltak! Må bare tenke på den store "gulroten" som venter, blir en annen verden med bil. Og er jo avhengig av det når det kommer bebis og vi bor her vi bor
*Urolig* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk :D Nå får jeg bare håpe jeg klarer oppkjøring nå da, har hatt uflaks med teorien..men klarte det til slutt, var tungt når det stod på som verst,men tror jeg er MYE mer glad når enn viss jeg hadde klart det på 1. forsøk. Er det noen som vet om det er stor strykprosent på oppkjøring? Jeg gleder meg sånn til å få lappen, tenk så uavhengig jeg blir!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Skjønner veldig godt at du ble ekstra glad Og det har du all grunn til. Vet ikke hvordan det er med oppkjøring jeg, hva strykprosenten er der. Men kjørelæreren hadde ikke sendt deg til oppkjøring om han mente du ikke var bra nok, så får bare tenke positivt! Fikk du mye spm om utregning av bremselengde, stopplende og sånn? Skjønner ikke stort av det nemlig...hehe, men nå er jo ikke jeg akkurat clever i matte heller!
*Urolig* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 Nei, sant det Har øvelseskjørt lenge så får håpe jeg er heldig Jeg fikk ikke om bremselengde og stopplengde i dag, heldigvis! For det er det jeg er dårligst på! Men husker jeg fikk det en annen gang jeg tok den... Har du planer om å ta den snart? Her er en liten regel du kan lære deg om bremselengder : (1.) 1 (2.) 2 (3.) 3 (4.) 4 (1.) 2 (2.) 4 (3.) 6 (4.) 8 Så ganger du det første tallet på den øverste rekka med det første tallet på den nederste rekka. Da blir det slik : 1*2 = 2m Da er det 2 meter bremselengde i 20km/t 2*4 = 8m Da er det 8 meter bremselengde i 40 km/t 3*6 = 18m Da er det 18 meter bremselengde i 60 km/t 4*8 = 32m Da er det 32 meter bremselengde i 80 km/t Skjønnte du noe av det ? Det hjalp meg hverfall
NormaJean Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 gratulerer så mye, er kjempe misunnelig. driver og tar førerkortet selv, kjøringen går greit, men utsetter hele tiden teorien, dumme meg...... Planen er å ha førerkort før juli. barnet kommer i august.
*Urolig* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2008 takk Uff, vet hvordan det er å utsette teorien...det gjorde jeg. Da jeg strøyk 1. gang venta jeg et helt år før jeg tok den igjen. Tørte rett å slett ikke. Men så har jeg tatt den 3 ganger nå etter jul Tror det er lurt å gå opp hver andre uke viss en stryker, da har du stoffet ferskt i minnet Lykke til med teorien
NormaJean Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 valgte du å gå på kurs eller bare lese selv hjemme? vet du om noen gode nettsider hvor man kan øve seg på gamle teori prøver?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Ja, planer om å få tatt den så fort som mulig Skal bare lese litt mer og løse noen flere oppgaver på teoritentamen.no, så skal jeg prøve meg. Tusen takk, skjønte det og det hjalp veldig Lykke til med oppkjøring da, klarer du nok helt sikkert!
*Urolig* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2008 Jeg øvde bare hjemme. Men hadde jeg valgt om igjen hadde jeg valgt å gå på kurs, da hadde jeg sikkert ikke strøket så mange ganger! Jeg syns ikke noen av internett testene var relevante i det hele tatt! helst forskjellig fra alle de 4 jeg har tatt hos biltilsynet. Men mangen mener www.teoritentamen.no er bra.
*Urolig* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2008 Lykke til med teoriprøven :) Takk for det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå