Gå til innhold

sulten heeele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sukk... kommer til å bli innmari diger om apetitten fortsetter som i dag... er sulten konstant... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den, ja...I går spiste jeg en hel vannmelon, men heller det enn noe annet usunt. Jeg passer hele tiden på å ha frukt og grønnsaker innen rekkevidde slik at jeg ikke stapper i meg noe jeg vet jeg ikke burde. La på meg altfor mye i forige svangerskap, urk...

Skrevet

har ikke spist så mye usunt... men har lyst på mat hele tiden! prøver å variere litt mer i middagen nå... slik at det blir flere fiskemåltider...

frukt er absolutt tingen ja.... fått litt dilla på epler... også duo yogurt med sjokolade... :)

Skrevet

Jeg også! Lurer på hvor dette skal ende?! Toppen 2-3 timer mellom hvert måltid. Men er mat da, ikke snoperier. Mistet helt lysten på det heldigvis;) Men håper det gir seg litt etterhvert. Er bare i uke 7 vi da. Husker det fra sist også. Tror det ga seg...en gang;) Se opp badevekt!

Skrevet

hehe ja.... kanskje vi sprenger den?! neida.... er 8+5... men har ikke lagt på meg enda.... så satser på at det går bra...mn merker at matlysten øker... heldigvis har jeg ikke fått godteri kick enda...

Skrevet

Ikke jeg heller. Håper ikke det kommer heller! Er noe med det. En har ikke lyst å legge på seg veldig mye liksom. Men noe blir det selfølgelig:) Satse på at det går av igjen:)

Skrevet

Jeg var også sånn. Helt ekstremt sulten i en periode. Måtte til og med stå opp på natten for å spise fordi jeg fikk ikke sove. Sulten gnagde meg til beinet, helt grusomt. Kunne spise en god middag og en time etterpå være drit sulten igjen. Ikke fysen, men sulten. Så ble mye mer mat enn jeg er vant med en stund. Nå har det heldigvis gitt seg litt. Appetitten er fortsatt stor, men kan heldigvis føle meg mett en tre fire timer etter siste måltid. Deilig. Sult er noe av det verste jeg vet!

Skrevet

jepp... blir vel det... er ikkje liten no så grua meg litt for det... ://

Men men... får satse på amming og dårlig matlyst i jula heheh :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Jeg er sulten hele tiden. småspiser og tør iallefall ikke gå på vekta. Er 6+6 i dag.

Skrevet

Off dere er heldige,jeg er bare så kvalm at jeg ikke orker hverken tanken eller lukta på mat :(

Skrevet

bedre å være sulten enn kvalm... har heldigvis ikke vært noe særlig plaget med kvalme..

du får ta det som et godt tegn... fikk beskjed med GYn om at det å være kvalm var veldig positivt :)

Skrevet

Da skal jeg faktisk glede meg over kvalmen her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...