annki83 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 går det an å amme åpentlyst på gata i tyrkia vis dere forstår.. eller bør en skjule seg litt?
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg ammet akkurat der lillegutt trengte mat, men i Tyrkia tror jeg at jeg hadde tatt med ammesjal.
annki83 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 andre? tenker det er jo en annen kultur.. har liksom ikke lyst å fornærme noe om dere forstår..
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hvis du ruker et ammesjal eller noe lignende og dekker dere til så er det ikke noe problem å amme uansett hvor du er i verden :-) Dessuten så skal du ve opppholde deg mest på turist stedene og der er det vel ikke så nøye vil jeg tro siden de er vandt med det meste der fra ferierende gjester... Et svalt ammesjal eller lignende er jo fint å skjerme den lille med også :-)
yasmina Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg bor i et muslimsk land og ammet offentlig. Ofte er det stellerom med ammeavdeling og da har jeg satt meg der, men hvis ikke har jeg ammet baade paa cafeer, benker i park, paa stand osv. Har aldri blitt sagt noe paa det eller faatt blikk. Men jeg har pleid aa legge et lite sjal over eller ha ammetopp.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg er halvt tyrkisk, så hadde jeg vært deg tror jeg nok at jeg ville tatt med meg et ammesjal. Har aldri sett en tyrker amme offentlig, men tror nok ikke de vil reagere. Har sett mange turister som ammer på stranden, på restauranter osv, og har aldri sett at noen har snakket til de eller reagert på noen måte. Men for sikkerhetsskyld så haddde jeg tatt med et ammesjal
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Om dere skal til et turiststed er det null problem, der bader man toppløs påde på strand og hotell, så en pupp for mat på et gatehjørne gjør ingenting. Men skal dere ut i provinsen så kan et teppe eller skjal være greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå