Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre, hva annet kan jeg gi ? Har spist grøt siden hun var 6 mnd, men vil ikke ha mer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er og lei :) Han er og 8 måneder. Varierer nå med fruktmos alene og tilsatt i grøten, hjemmelaget og ferdiglaget. Og så har vi begynt med brød. Pålegg kan være leverpostei, syltetøy (sånn som er tilsatt eplesaft istedet for sukker), smøreoster, kaviar. Pass bare på at det ikke blir for salt. Vi bruker meierismør (fordi jeg ikke er enig i de statlige anbefalningene, men det er en annen sak) som smør.

Skrevet

Ville nok bare gitt brød i stedet.

Skrevet

Brød og middag er tingen. Vi passer på at ikke alle måltidene blir "like". Min jente ville ikke ha grøt eller middag da hun fikk tenner, men brød var hun interessert i. Kan være fordi det er ubehag med varm mat når tennene presser på sa HS. Også kan det være "kløstillende" med brød denne perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...