fræse pia Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hva skal jeg gjøre, hva annet kan jeg gi ? Har spist grøt siden hun var 6 mnd, men vil ikke ha mer....
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Min er og lei Han er og 8 måneder. Varierer nå med fruktmos alene og tilsatt i grøten, hjemmelaget og ferdiglaget. Og så har vi begynt med brød. Pålegg kan være leverpostei, syltetøy (sånn som er tilsatt eplesaft istedet for sukker), smøreoster, kaviar. Pass bare på at det ikke blir for salt. Vi bruker meierismør (fordi jeg ikke er enig i de statlige anbefalningene, men det er en annen sak) som smør.
Prøvigjen Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Brød og middag er tingen. Vi passer på at ikke alle måltidene blir "like". Min jente ville ikke ha grøt eller middag da hun fikk tenner, men brød var hun interessert i. Kan være fordi det er ubehag med varm mat når tennene presser på sa HS. Også kan det være "kløstillende" med brød denne perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå