Stolt mamma for første gang Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 dette har sikkert vært tema før...men prøver meg. Hva annet skjer fremover?
lykkec Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 nei det var ikke Peter. Vil du vite hvem det var??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 jeg har lest her inne at det var Barry som drepte Josh Ellers; Robbie og Tasha får en jente, Ella, og så flytter de vekk fra Summer Bay Jack og Martha gifter seg og skiller seg Kim gjør Kit gravid, hun føder langt inne i skauen samtidig som Beth dør i en bilulykke..
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg lurer på hvorfor Peter alltid er først på stedet når det skjer noe.. Jeg leste også her at det var Barry, men blir mer og mer usikker.
Stolt mamma for første gang Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 takk:-) En annen ting, Peter holder tydeligvis på med noe stort å hemmelig i Summer Bay. Vet dere hva han egentlig er der for?
Stolt mamma for første gang Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 å vet vi hvem The Stalker er? :-)
Stolt mamma for første gang Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 hm...har fant jeg litt av hvert: http://en.wikipedia.org/wiki/Josh_West_(Home_and_Away)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 hæ???? Var ikke det hu som utga seg for å være en annen da? Peter og hu dama hans løste jo den saken? Eller hva har jeg gått glipp av? Syns Peter er en guffen fyr jeg. Hva skal han med bilder av Leah etc?
lykkec Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 ja, zoey. jobbet på sykehuset, var sammen med kim.
lykkec Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 de tror hu død i en eksplosjon. men hu stakk av. for litt siden fikk vi se ett lite klipp av henne. da jobbet hu på ett annet sykehus. så hu kommer tilbake.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Dæven! Da hadde jeg altså gått glipp av no. hehehe..
Gjest Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Å dæven kommer The stalker tilbake. Da tørr ikke jeg se på,hadde et forferdelig mareritt om ho for en stund siden:o) Var helt grusomt:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå