Lykkeli`tiliten Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 noen som har erfaringer med dette? hvordan det ser ut.. lukt osv?
ruffina Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei Jeg er innlagt på sykehus pga lekking av fostervann. Er i uke 31+5. For en uke siden merket jeg at det rant noe av meg i det jeg stod opp av sengen. Gikk på toalettet hvor jeg hadde en kopp stående slik at jeg kunne ta en liten prøve. Lukten var litt emmen og kvalmende uten å være direkte stygg. Fargen var kanskje lett gulaktig- vanskelig å forklare, men nesten blank. Ringte sykehuset hvor de annalyserte prøven, og det viste seg å være fostervann. De er redd for infeksjon, og jeg blir testa hver dag med blodprøver og temp. Har fått beskjed at når man lekker fostervann går man aldri til terminen, og det er mulig at de igangsetter fødselen ved uke 34. Et lite sjokk med det samme, men føler meg trygg og godt ivaretatt:-)
Lykkeli`tiliten Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 tusen takk for svar:) og lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå