LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 http://www.vg.no/quiz/index.php?qid=106 Fikk 10 av 10, kan ikke fatte at det er mulig å få feil på noen. Var litt usikker på èn av de siste, mest pga min Buch-skepsis. Men fikk rett når jeg fikk ressonert litt.
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Fikk alle rett :-) Men jeg følger litt med også ;-)
solemio Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg fikk også alle rett. Og jeg staver Bush riktig også.... Er flau på vegne av journaliststanden, men kanskje det var kulturjournalister de spurte? Kan jo håpe det?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Haha, herreguuud! Gikk ikke inn å så her før nå. Pff.... Holder en knapp på sportsjournalister jeg. Ikke at jeg er stigmatiserende og fordomsfull, men det er nesten naturstridig med en smart fotballidiot.
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Da skal jeg innrømme mine 8 av 10, men så er ikke jeg den som følger mest med på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå