Gjest dagdrømmer Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Snuppa på 4 har blitt mamma til en isbjørn og en hund, og sitter nå og gir dem pupp:D
Anne-B. Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hihi ) Gratulerer så meget, bestemor. Ikke blir overivrig overfor barnebarna. ;P
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 så søtt. dattera (3år) til ei venninne "ammet" dukken sin når vi ammet babyene våre da vi møttes i jula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå