moomy venter nr 2 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Min lille godsnupp var syk en stund med diare. Hun er 6 mnd og har kunnet snu seg fra rygg til mage ganske lenge. Når hun var syk derimot, orket hun ikke det og har nå ikke gjort dette på 9 dager. Hun er frisk nå, men det virker ikke som om hun får det til lenger. Kan de små glemme sine kunster tro. Hilsen bekymret
iznogood Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hun kommer garrantert til å finne tilbake til gamle kunster etterhvert som forkurven er økende. Hvordan går det med den lille og stumpen hennes?
tebekaa Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Så utrolig godt å høre at hun er frisk igjen! Hun trenger nok litt tid til å bygge seg opp igjen etter en så lang periode hvor næringen bare har gått rett gjennom den lille kroppen. I tillegg går jo den motoriske utviklingen litt i rykk og napp også. Kanskje hun nå bruker alle kreftene sine på kommunikasjon? Lære noen nye lyder, lytte, "prate", le? Lille-snupp her har også hatt en pause i snuingen sin. Akkurat som hun tenkte at "nå har jeg lært det, gidder ikke å gjøre det igjen på en stund, var ikke SÅÅ gøy akkurat. Slitsomt å ligge på magen". Og så kom det noen nye lyder: Tss, dla, dla;-)
moomy venter nr 2 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Stumpen er nesten bra igjen. Snart like søt som alltid;) Tror du har rett tebekaa! Hun har begynt å skravle fælt i det siste, Smiler og gjør seg til konstant:) Kan nok være at hun i tillegg trenger noen dager på å bygge seg skikkelig opp igjen. Satser på det jeg!
Gummelillan Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Syn es det har vært sånn på mange områder, jeg. Plutselig ser det ikke ut som de kan noe av det de kunne lenge. Rekker å bli bekymret (selvsagt...) og vips så er "sirkushesten tilbake i manesjen" ;-) Du skal se hun bare lader opp etter en strabasiøs periode og straks er klar for nye sprell!
coscos Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hei Moomy! Jeg har samme erfaring med lille M, dog ikke med samme tingene. Han kunne rekke hendene i været når vi spurte hvor stor han er for flere måneder siden. Men, så plutselig ville han ikke lenger. Det var i den perioden han lærte å gå. Men, nå som han mestrer det (ja, ja, sjangler litt ennå), så kan han rekke hendene i været, spille på slurva og klappe i hendene. Så, du skal se, hun snur seg snart rundt igjen og gjør masse andre ting! Godt å høre at jenta di er blitt bedre. Sees på fredag?
moomy venter nr 2 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Ja vi sees på fredag:) Godt å høre at det er fler som har erfart det samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå