Gå til innhold

Kan hun ha glemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille godsnupp var syk en stund med diare. Hun er 6 mnd og har kunnet snu seg fra rygg til mage ganske lenge. Når hun var syk derimot, orket hun ikke det og har nå ikke gjort dette på 9 dager. Hun er frisk nå, men det virker ikke som om hun får det til lenger. Kan de små glemme sine kunster tro.

Hilsen bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer garrantert til å finne tilbake til gamle kunster etterhvert som forkurven er økende.

Hvordan går det med den lille og stumpen hennes?

Skrevet

Så utrolig godt å høre at hun er frisk igjen!

Hun trenger nok litt tid til å bygge seg opp igjen etter en så lang periode hvor næringen bare har gått rett gjennom den lille kroppen.

I tillegg går jo den motoriske utviklingen litt i rykk og napp også. Kanskje hun nå bruker alle kreftene sine på kommunikasjon? Lære noen nye lyder, lytte, "prate", le?

Lille-snupp her har også hatt en pause i snuingen sin. Akkurat som hun tenkte at "nå har jeg lært det, gidder ikke å gjøre det igjen på en stund, var ikke SÅÅ gøy akkurat. Slitsomt å ligge på magen". Og så kom det noen nye lyder: Tss, dla, dla;-)

Skrevet

Stumpen er nesten bra igjen. Snart like søt som alltid;)

Tror du har rett tebekaa! Hun har begynt å skravle fælt i det siste, Smiler og gjør seg til konstant:) Kan nok være at hun i tillegg trenger noen dager på å bygge seg skikkelig opp igjen.

Satser på det jeg!

Skrevet

Syn es det har vært sånn på mange områder, jeg. Plutselig ser det ikke ut som de kan noe av det de kunne lenge. Rekker å bli bekymret (selvsagt...) og vips så er "sirkushesten tilbake i manesjen" ;-) Du skal se hun bare lader opp etter en strabasiøs periode og straks er klar for nye sprell!

Skrevet

Hei Moomy!

Jeg har samme erfaring med lille M, dog ikke med samme tingene. Han kunne rekke hendene i været når vi spurte hvor stor han er for flere måneder siden. Men, så plutselig ville han ikke lenger. Det var i den perioden han lærte å gå. Men, nå som han mestrer det (ja, ja, sjangler litt ennå), så kan han rekke hendene i været, spille på slurva og klappe i hendene. Så, du skal se, hun snur seg snart rundt igjen og gjør masse andre ting!

Godt å høre at jenta di er blitt bedre. Sees på fredag?

Skrevet

Ja vi sees på fredag:)

Godt å høre at det er fler som har erfart det samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...