AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vet jeg har gjort noe dumt nå.. Satt henne opp litt for et par uker siden og hun elsket det. Nå vil hun bare sitte og hyler om hun må ligge for lenge på magen og tumle rundt på gulvet.. Hun kommer seg bare rundt i ring og bakover og er rimelig frustrert over det, for å si det sånn.. :0) Nå synes hun det er gøy å stå litt også.. Er det dumt å øve på dette.. Vil hun hoppe over den viktige krabbinga om jeg fortsetter å gjøre dette med henne.. ? Hun nærmer seg 9 mnd. nå...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Mini her og vil helst sitte. Men jeg har laget meg selv en regel at jeg alltif legger han på magen først, og at han skal sutre lenge før han blir satt opp i sittende. Vil gjerne at han skal lære å krabbe også.. Han kommer seg også bare rundt i ring, og bakover.. Har begynt å ta bena oppunder seg, men er ikke i krabbestilling enda.. Jeg ville ha latt henne ligge mye på magen, men blir hun for sinna etter en tid, kan hun sitte litt.. =)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hold ut! Er nok ikke så langt unna før hun finner ut av det seg selv. Husk de kan være veldig sure rett før de mestrer en ny ting. Ønsker tulla de lykke til med det nye trinnet som skal mestress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå