Gå til innhold

hvem skal sminke seg selv????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer dette ganske sterkt, er sånn høvelig flink til å sminke selv... og VET hvordan jeg IKKE vil ha det og hvordan jeg VIL ha det:) hehe. Friøsren som jeg skal bruke har dessverre ikke så mange prod så jeg må kjøpe en del da.

skal på fargeanalyse time for å kjøpe produkter..

mascara (vannfast)

primer

kajal

øyenskygge 2 stk (en mørk og litt lysere i forh til kjolen)

foundation

løspudder

blush

lipliner

lipgloss med litt farge

øyenbrynsfarge/samt gele...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET våger jeg ikke..:P Er ikke så flink til å sminke, så det overlater jeg til noen andre;)

Skrevet

Jeg sminket meg selv og var fornøyd med det. Var også ganske klar på hva jeg ikke ville. Så jeg brukte god tid til å prøve ut nye produkter og "øve" meg. Du klarer det helt fint selv hvis du er vant til å sminke deg.

Lykke til:)

Skrevet

ja jeg er ganske flink og har sett en del på kk.no... helge borgen har sånn video der:)

kan være tips til andre her inne og gå innd er å sjekke:) lærer noen små triks..

skal jobbe litt mer med øyenskygge leggingen:) er ikke så flink der:)

vil ikke ha for mye sminke, men heller ikke for lite...

Skrevet

Bare ikke gjør som venninnen min... Hun var så nervøs foran bryllupet at hun glemte og sminke seg... Jeg prøvde å spørre henne flere ganger om hun ikke i alle fall skulle ha på seg litt lipgloss, men hun bare så rart på meg... Tenkte hun kanskje ville ha en naturlig stil da. I etterkant sa hun at hun ikke skjønte hvorfor jeg maste om den lipglossen hele tiden - hun trodde hun hadde sminket seg. Egentlig en litt morsom historie i etterkant - hun tok det i alle fall med et smil :-)

Skrevet

Hvis du skal sminke deg selv så må du vel uansett kjøpe egne produkter? Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre at frisøren ikke hadde så mange... :)

Jeg skal ikke sminke meg selv. Skal bli dullet med den dagen. Og vil ikke risikere blanke partier på brudebildene! Så her blir det sminke hos frisøren, hun fikser både hår og sminke heldigvis.

Skrevet

Vannmann31: måtte flire litt av den, bra hun tok det med godt humør!!

Skrevet

Jeg skal sminke meg selv. Har jobbet som modell i noen år og vet at jeg sjeldent blir fornøyd når andre gjør det.

Kommer til å gå så bra så :-)

Skrevet

Heisann.

Eg skal bli sminket den dagen.

Vurderte lenge å sminke meg sjøl, er hudpleier og drevet mye med sminke.

Men eg e så redd for at eg kommer til å få panikk den dagen, og blir ikkje alt som eg vil så kommer det til å irritere meg for all fremtid.

Det blir en ting mindre å tenke på den dagen, og det er en fordel.

Men eg beundrer dere som tør gjøre dette sjøl.

Eg har aldri giftet meg før, så kossen humør, nerver og avslappet eg kommer til å være den dagen til å få et bra resultat vet eg jo ikkje.

Her tar eg ingen sjanser iallfall :-)

Skrevet

Jeg er sikkert dum som skal sminke meg selv og i tillegg ikke vet hva concealer er for noe?

Skrevet

Det er en dekkrem/dekkstift, de er fine på mørke ringer under øynene, kviser som måtte dukke opp etc.

Det finnes også highlightere(også i kremkonsistens) som kan brukes på mørke ringer/skyggepartier for å lysne, men disse dekker ikke.

Spør evt om hjelp i parfymeri.

Et lite tips om du skal ha oppsatt hår, ta foundation i øret, der er vi nemlig ganske røde:-)

Skrevet

Sminke dere selv kan dere klare fint :)

Jeg skal også gjøre det, men så er jeg også utdannet makup artist så da blir det litt dumt å bruke penger på å betale andre til å gjøre det.

Har foreløpig ikke bestemt meg for farger osv.. men tror det blir en "fresh look" med friske kinn og leppestift.

Et godt tips er etter dere har prøvd å smine dere selv, gå ut i dagslys (helst sol) med et speil og se hvordan fargene ser ut, spesielt overgangen ansikt til hals. Ta også med kamera og ta noen bilder så du kan se hvordan det blir på foto :o)

Ta heller noen soltimer enn å sminke dere brune, er et annet tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...