Gå til innhold

Uffameg så flaut... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skulle jeg opp til legen for å få sykemld ut uka, mens jeg satt på venterommet (der satt det også 6/7 andre) så ble jeg kjempekvalm og svimmel. Men siden det var rett før det var min tur til å komme inn til legen tenkte jeg at hvis jeg satt helt stille og pustet gikk det nok bra. Jeg kjente jeg ble klam over hele kroppen og ville bare sove, var så trøtt.

Så kom legen og henta meg, jeg sa til hun at jeg var kvalm og svimmel, så snakket hun litt og ville kikke i halsen min, men før hun rakk det måtte jeg løpe ut og inn på do (vedsiden av der hvor alle som venta satt) og spøy, spøy MYE!! Og det er ganske lytt fra doen og inn på venterommet så de hørte GARANTERT hva som foregikk. Så kom jeg inn igjen til legen og hun ville fremdeles kikke i halsen min. Men først fikk jeg en tyggis av henne (snille legen) Men det var så ekkelt når hun kikka i halsen min, stakkars henne, jeg stinka jo spy ennå:(

Det hele endte meg sykemeldt ut uka og hun ville helst ha lenger, men jeg må først finne ut om jeg har rett på sykepenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....var vel ikke noe problem å få sykmelding i alle fall da! :) Håper du føler deg bedre snart.

Skrevet

Huff og huff. God bedring :)

Skrevet

hehe, nei, var ikke akkurat vanskelig å få sjukemld da nei, den hadde hu omtret skrevet da jeg kom tilbake fra doen:p

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...