Gå til innhold

huff idag er det en litt småtøff dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 åringen min har fått vaksine og gråter heeeeele tida,uansett ka eg gjør,har sterke kynnere i magen og sitter med leksene til undervisningen i kveld,pluss alt husarbeid,matlaging og ta seg av 1 åringen..på toppen av dette har eg fått flunso..blir så oppgitt..få aldri tid til å gjøre alle leksene grundig og alltid er det et hav av arbeid...min kjære jobber minst 10 timer dagen...dette er selfølgelig fille problemer,vart bare litt sliten i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra jobba :) :) stå på!

Skrevet

....og her går jeg og klager over litt vondt i bekkenet! ;)

Stakkars deg, da....høres ut som du har litt å henge i fingrene i, ja.

Skrevet

ja,det er liksom nok i dag:) har strevd med hypermessig kvalme,er glad den er over,men bekkenløsning vet eg mye om...har jo planlagt alt dette selv,studier,to tette,men av og til blir det litt mye å ha tøffe svangerskap og en hyperaktiv unge..gleder meg til mai er over,da har eg fri over et helt år:) skal bare være hjemme med gullene mine:) det som ikke er noe gøy er at eg ikke er noe go kone for mannen min for tida...blir fort sint og orker lite...så i dag når han kom hjem,satt ungen å grein og det gjorde eg også....og så kjeftet eg over gråpapir og han er like tolmodig,virkelig en god og snill mann..etter en lang arbeids dag kommer han hjem og ordner alt med gullet slik at eg får lest litt og hjelper meg med det som eg ikke har klart i huset og hører på kjeftinga mi uten å bli sint...får dårlig samvittighet...hater å være sur,men er sååå sliten og hormonene er så sterke..bruker opp all tolmodighet på gullet mitt:)

Skrevet

Kjempeflink, er du! Det mener jeg. Får håpe morgendagen blir bedre. Klem fra meg

Skrevet

*klem*

Høyres ut som ein hard dag ja. Tykkjer det er imponerande arbeidsinnsats eg! Ikkje det minste rart om du vert sliten. Eg tykkjer ikkje at du skal ha veldig gårleg samvittigheit for sambuaren din. Det er ikkje lite det du har å styre med heller! Håpar dagen i morgon vert betre og at du får kvile ut i kveld og i natt.

Skrevet

huff, det hørtes ikke morsomt ut nei . vet hvordan det kan være. går skole selv og studiene blir ikke fulgt opp like grundig som jeg skulle øsnke. må kjøre 14 mil hver dag tur retur skole, å har ei på 18 mnd. å med bekkenløsning å fullt husarbeid alene, så kan det bli litt slitsomt. likevel er mannen min også veldig snill og god da, men til tider eksploderer jeg i sinne for fille ting som sokker på gulvet liksom. jeg gleder meg til 2 juni er over, for da har jeg fri i over et år. stå på sier jeg, du har jo mye å se fram til, å mai er ikke langt unna nå, like rundt hjørnet. lykke til, klems

Skrevet

takk folkens,går betre nå:) kommer rett fra skolen,gulle er i kjempe hummør og vi fikk fri neste undervisning..litt betre tid til å ta igjenn alt det tapte og forhåpentlig vis bli frisk:) måtte bare klage litt:) min kjære har overrasket meg med romantisk helg,bare oss to:) trengte det:) han er så snill og go mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...