Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 var den frøkna jeg nettopp hadde på tråden her!!! Nå hadde avisene ringt, lokalradioen skal intervjue henne på direkten i ettermiddag og NRK Østfold hadde invitert henne i studio i kveld, men da de hørte at hun ikke kjørte bil så skulle de heller komme til ungdomsklubben der hun er leder og intervjue henne der ikveld!!! Gjett om hun er giret da og spretter og hopper:-) De får 5000,- til klubben, et diplom og kunst!!! Jeg kjenner det bobler i meg av glede på hennes vegne og jeg er så stolt så stolt av flinke hormonbomba!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Så kult..... og så gøy å være hormonbombe når slike ting hender:o) Også på radio og greier.... Nå må du ikke boble bort da.... )) Men her er det bare å være stolt i bøtter og spann. Det må jo være litt gøy for en mamma og forstå at det å oppdra de faktisk funker:o))
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 SÅ fllott!!! Jeg skjønner godt at du er stolt av henne! Hun må få god middag i dag da, før hun skal på jobb i kveld. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg bobler bare over, ikke helt bort:-) Og tenk deg at NRK skal ha intervju på tv da du!!! Kan tenke meg det blir sminking og fiksing i ettermiddag før oppmøte på klubben......djeeeeezes........tror jeg må gi noen råtips om at det enkle er ofte det beste:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Tv også.....Ja da skal det nok fikses. Helt klart at less is more......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Skulle nesten ha planlagt litt......men det blir jo festmiddag på henne i morgen så da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet om det blir av det enkle slaget i dag..........les....brødmat.........hahahaha:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 hun syns sikkert brød er stilig om du sier sånn: du er jo så bissi i dag at jeg tenkte at ei skive på veien ville passe :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Ja idag kan vi nok slippe unna med det meste tenker jeg:-) Men så fikk hun jammen Fahijtas til kveldsmat igår. Det oppdaget jeg når jeg hadde lagt meg, men skulle hente meg et glass vann på kjøkkenet. Da satt hun og sambo og slafset fornøyd i seg deilig mat.....ingen som spurte meg forøvrig, så da tok jeg en youghurt. Godt det også:-)
tebekaa Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Blir helt rørt jeg når jeg hører om sånne gode ting som skjer. Er nok litt hormonbombe jeg også, tror jeg:-) Får se om vi får inn NRK Østfold da på denne Canal Digital dekoder-skiten (oops! sorry, men er altså ikke glad i CD). Krysser fingrene for medie-debuten til flinke hormonbomba!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 Hun var såååå flink!!! Og mammaen er ikke mindre stolt:-D Hun ble først intervjuet på direkten på radioen, men det fikk jeg ikke høre for jeg måtte holde lille rosa unna så ikke hun tok over hele intervjuet med skrålingen sin:-) Så kjørte jeg klanen bort til klubblokalet og rett hjem for tv-titting og tenk der var hun!!! Min egen lille pike som er i ferd med å bli stor......sukk......rare greier dette her, men så underlig fint å se henne svare så fint til reporteren:-) Søt og pen er hun jammen også:-) Hihihi....inhabil jeg? Neeeeei.......kan jeg aldri tenke meg;-D Og her har ikke tlf stått stille......tydeligvis mange som har fått det med seg:-)
coscos Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Så morsomt! Og, så fint at andre også legger merke til jobben hun har gjort. TV-debut er spennende. Håper du fikk tatt opp sendingen, så du har til "skrytealbumet" hennes for senere.
Gummelillan Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Så morsomt!!! Flink mamma og flink hormonbombe. Skjønner jeg må nilese meg opp på HVA som har skjedd her, men jeg iler nå til og gratulerer uansett først jeg ;-))))))))))))))))
Reveenka Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Å, så utrolig moro! Jeg skal jammen s om jeg får sett på lokalsendingen i morgen - alle går nemlig i reprise på NRK2 dagen etter c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. april 2008 Ja vi er faktisk stolte ennå, både hun og jeg:-) Og det ligger på nett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå