Gå til innhold

Faen så frekke folk er!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bygge hus, og nå har masse materialer forsvunnet fra byggeplassen:-(((

Helvette altså, hvorfor i alle dager kan ikke folk la ting være i fred???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det er sønnen min som har raidet dere. Han bygger nemlig hytte og trenger materialer.

Skrevet

Jeg skjønner at du er sint - men ikke at du er overrasket.

'Folk' tar jo alt mulig.

Skrevet

Utrolig! Du får gå rundt og se om det er noen av naboene som bygger ut;-) Hvis ikke det er veldig mye som er borte, kan det jo være noen barn som har tatt det for å bygge hytte, så jeg tror jeg ville ringt på til naboene og høre om noen har sett noe, kanskje det dukker opp noen skyldige...

Skrevet

Byggeplasser i hele Norges land blir raidet for materialer og verktøy.... alt må dessverre låses inn. Respekten for andres eiendeler blir bare mindre og mindre......

Skrevet

Frekke!!!

Hørte en kollega "mistet" en svær pall med stein til gårdsplassen, men etter litt sondering i nabolaget "dukket" det opp igjen.......helt utrolig.....

Skrevet

Et stykke fra der jeg bor, kjørte et par mannfolk inn på en byggeplass, midt på blanke formiddagen, med lastebil og begynte å laste opp svindyrt utstyr, kompressorer, verktøy... arbeidsfolka sto bare og så på, regnet med at utstyret skulle flyttes til en annen byggeplass. Da formannen kom og så at så mye var borte, gikk det opp for dem at de faktisk hadde stjålet alt sammen, rett foran nesen på dem. Utrolig men sant.

Skrevet

Har dere forsikring?

Man må nesten låse inn alt, eller sette opp vakt (husker noen naboer av oss, de bodde i campingvogn på byggeplassen,mens de bygde uset sitt)

Skrevet

Det er desverre et kjent og trist fenomen...moralen er synkende....

Selv her i "huttigheita" så låser vi inn material og verktøy nå til dags.....

Kan ikke ha noe liggende ute nå lengre, ikke engang påhengsmotorer på småbåter, det blir stålet de også av frekke kjeltringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...