Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 den sekten jehovas vitner sku vært ulovelig,for all del menneskene er sikkert snille men sekten hjernevasker dere til de grader. stakkars dere jehovas vitner som blir tvunget fra dør til dør å tror dere virkelig at likene står opp av graven når jorden er et paradis,hva er det for noe tull?? stakkars dere i den sekten altså
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ja, Jehovas Vitner bør forbys.Vi må også Sørge for at vi får brennt bøkene deres. Jeg syntes vi skal rydde opp i alle "sekter"- dvs alle som ikke er medlem av humanistisk samfunn eller statskirken. Heil Hitler, kamerat i ånden. Han likte heller ikke disse fordømte Jehovas vitnene (Hadde vel fått de på døra si en gang for mange ganger oppe i ørneredet sitt.) Han likte som kjent heller ikke jøder, homofile eller de med psykiske eller fysiske handikap. Han fikk jamen meg gjort stor rengjøring, den karen. Synn han gikk hen å tapte krigen. Folk er utaknemlige og vet opplagt ikke hva som er deres eget beste. Nå er det ingen grunn til fortvilelse lengere, min kjære anonym 1517. Nå skal du og jeg rydde opp litt. Disse menneskene må reddes fra seg selv, sporenstreks. I tilfelle du, anonym 1517 ikke er mere intelligent enn jeg mistenker, vil jeg gjøre det helt klart at inlegget over er sarkastisk og spydig på dine vegne (klag gjerne til modde). For meg er yttringsfrihet og religionsfrihet kjempeviktig. Har du forresten lagt merke til hvor pene jentene er som er medlemmer av jv? De stiller i en helt annen leag enn oss dødelig. (Ha ha jada jada) Ser også ut som om de er mere fornøyd med livet sitt en gjennomsnittsnordmannen (men det skal ikke så mye til kanskje) Og tilslutt vil jeg påpeke at hele den lutherske kirke er basert på en mann som sto opp av graven sin for ca. 2000 år siden. Med vennlig hilsen NN Mille. Som ikke får fikset nicket sitt på profilen.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Helt enig NN Mille Trist at folk kommer inn sprer slike ting som dette Selvsagt skal man ikke forby noens tro og det at de ønsker å misjonere skulle man forby folk å prøve å overbevise andre om det man tror på så er det mye man måtte forby her i samfunnet vårt, som f.eks reklame og politikk- ikke bare religion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå