meg82 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Sist jeg hadde perm så fikk jeg penger fra arb.giver, for min faste lille stilling, og fra NAV. Siden jeg jobber ekstra utifra den stillingen, betaler NAV for det da?
*Super*Mamman* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei. Jeg får utbetalt fastlønnen min i fra arbeidsgiver, og gjennomsnittet av det jeg har jobbet ekstra får jeg i fra Nav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå