dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 tenk nå skal dritgreijenta starte sitt offentlige liv på samme plassen som dritgreigutten..... ååååååååååååååååååå det blir jeg helt rørt av å tenke på!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 takk!!! tenk så fint det blir, med de samme voksne, med en kjent plass og alt er fint!!! og den ligger jo i hagen!!! dette blir man glad av kjenner jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med plass som ønsket ) Vi har ikke hørt noe ennå vi..... Har jo plass i verdens beste bhg. Men har søkt om å flytte, for å gjøre hverdagen vår betraktelig enklere når Storebror begynner på skolen.
coscos Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Veldig kjekt med samme barnehage. Tenk at noe som egentlig burde være en selvfølge gjør en så glad!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 ja det er rart, men ikke så rart likevel, for vi kjøpte hus med tanke på at vi ville ha henne inn i den bhg. kun det beste er godt nok når man flytter så langt så langt.... :-) så gleden er rett og slett at det vi planla gikk ann å planlegge :-)
coscos Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Tror ikke jeg har fulgt helt med i timen jeg :-) Er det slik at gutten din allerede går i barnehagen i nærheten av der dere skal flytte? Ja, da skjønner jeg at du er glad for at planleggingen gikk i boks.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 hehe.... ikke så lett å følge med i timen heller da... dette er greie... dirtgreigutten og jeg bodde i en by hvor han ble fire år... så flyttet vi til en annen by og fikk oss mann og lillesøster og enda en babymage... nå flytter vi "hjem" igjen, og så fikk vi plass i dritgreigutten sin bhg. han har blitt syv år, og skal gå på skolen.... forhåpentligvis med noen han kjenner litt fra før. :-)
Gummelillan Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Ta, ta, tattata!!!!!! Det ordner seg for snille jenter, vet du ;-)))) Klart at ting blir slik dere planla. Hvorfor skulle det ikke det da, tullehøna ;-)))) Kjenner jeg blir glad. Og tenk så fint å få henne i kjente omgivelser når du tross alt også får flere bebiser å ta deg av til høsten!
Trollmora Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer, det var kjempebra! Dritgreijenta i en kjentbarnehage bare rett utenfor stuedøra, dritgreigutten i en klasse med kjente fra den samme barnehagen, dritgreibabyen hjemme med mammaen sin som skal pusle rundt og fikse og kose seg ) Er det noen sak? Grattisklæm fra
Reveenka Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Signerer alle over her! HURRA! Kunne jo ikke blitt bedre, jo! c",)
Maud Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Ååå, så fint :-) Nå begynner alt å bli klart for en flott flytting. Bare få ut en liten fyr først og så kan flyttelasset dra, Dritgreigutten begynne på ny skole og Dritgreijenta i kjent barnehage. Så bra :-D
Karomamma Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Dette blir kjempefint, skjønner at du gleder deg mer og mer nå!! Gratulerer med finfin barnehageplass
Plutseliten :) Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer med plass! Det ordner seg for snille jenter Og tenk så fint at det er et sted dere kjenner til og som er et trygt sted. Skjønner at du ble rørt og glad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå