Silker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12938838&sid=xz8red52Oev530634&WT.svl=Link
Herlige barn har jeg fått Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Helt grei, men kjøkkenet syns jeg ikke var spesielt fint!
Silker Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Enig, og veggene i stua er til å spy av... Men syns liksom den har litt muligheter Vi får dra å se ikveld.
Knøttefrøken Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 så fin ut den. synes kjøkkenet var fin farge jeg da, men ville malt de furu veggene.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 De har ganske god planløsning de leiligetene der vi var å så på noen av de vi også.. Eneste minuset er at barnerommet er fryktelig lite :-S og beliggenheten er ikke heeelt super synes jeg da (rett ved øvrevegen), men ellers har de mye potensiale egentlig.. Familien vet foresten ikke at jeg er smelt på tjukka igjen, så ingen sladring til K og T hehe
Silker Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Ligger det rett ved øvre? Var ikke helt sikker på hvor de lå jeg skjønner du... Vet de det ikke nei... Hehe, godt du sier så jeg ikke gratulerer tante da Men gratulerer til deg/dere da
Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Ja, de vi så på gjorde hvetfall det det er vel 3 blokker så den ene ligger ikke helt ved vegen da.. Jo takk er ikke så langt på vei enda (10 uker) så vi tenkte å fortelle det i bursdagsfeiringen til suppa
mamman til to gutter Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg synes den var fin. Kjøkkenet var greit og stua likte jeg, men jeg ville gjort noe med spisestua, den likte ikke jeg. Dørene på kjøkkenskapet ser ut som de er malt og at kjøkkenet har hatt en annen stil tidligere og jeg ville nok kanskje byttet dem på sikt, men ikke noe jeg hadde prioritert i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå