Gå til innhold

plis se hit, hva trur dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag, har hatt mye vondt i magen og ryggen i det siste... tok det opp med jm forrige uke, og da hun ikke fant noe på urin prøven, ville hun at jeg skulle se det an, evt ta det opp med legen min!

det ga seg ikke, så ringte og fikk lege time!

forklarte legen at jeg har mye vondt, men at det blir verre så fort jeg gjør noe.. er veldig vondt om morgen, så sliter med og komme meg opp av senga..mye kvalm, mye hetetokter, kommer ofte i sanne "tak" utover dagen, men jeg vet ikke om det er kynnere, er usikker... igår lå jeg og slappet av på senga, da jeg plutselig ble kjempe kvalm, og det ble vond, så bedre, så vondt osv... satt meg opp på senga etter en halvtime(da hadde vel dette skjedd 4-5 ganger) og da måtte jeg svelge masse, for følte at oppkasten var på vei opp!

han målte blodtrykk, det var greit, så ba han meg legge meg på benken. hørte babyen hjerte, og hjerte lyden var ikke forandret, så begynte han og kjenne på magen(den er hard) så sa jeg ifra at det var ubehagelig, spesielt når man tar på babyen og lengst ned på magen... da så han på meg så sa han, hmm, interessant!

Jeg trur jeg ringer a-hus og spør jeg!

,

hmm,javel!! først ringer han vakthavene lege på gyn.avd, de ba han ringe vakthavene lege på føden, oki, så gjør han det, og der får han beskjed om at de vil se på meg, så jeg skulle komme inn til kjekk, evt ul imorgen tidlig kl10.00

Jeg sitter jo her like forundret og lurer på hva dette er.. var ikke sann forrige gang! (bare litt siste uka, men hallooo, er jo der enda!

glad jeg har lege som tar meg seriøst, men nå er jeg forvirret! kvalm, og vond i mage og rygg.. jaja. får vel noe svar imorgen!

måtte bare si det, noen som har opplevd dette, hva trur dere det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..det var rart.

Spurte du ikke hvorfor han mente det var interessant`?

Jeg har ikke anelse om hva det kan være,men jeg ble veldig nyskjerrig på dine vegne.

Skrevet

nei, jeg ble litt satt ut, samtidig som jeg tok det som at han ikke helt visste hva han skulle tro!

Skrevet

slik starta fødselen til den eldste søstra mi. hun føde ca uke 30.

mitt søskenbarn fødte i uke 27 å hun beskrev d slik.. di vil sikkert ha deg inn på sykehuset for å sjekke om d begynner å bli åpning.

Skrevet

Skjønner.

Hadde blitt satt ut selv jeg, men jeg hadde vel spurt å grevd for å høre hva han mente hva som var så interessant.

Men det er no greit at du skal få sjekket det her i morgen nå da,det kan da umulig være noe galt,i å med at du ikke ble sendt til ul med en gang.

Du er jo tross alt 28 uker på vei, så om det skulle være noe som satte livet til barnet ditt i fare så motte de vel undersøkt deg med det samme.

Skrevet

grysom 35pp3sa/1ma venter gutt

kødder du? hmm... nå ble jeg iallfall usikker... er ikke klar for det ass, nei nei, det går bare ikke, jeg skal ruge lenge enda, hehe! jeg har ikke tid til oe sant tull nå, hehe!!

Skrevet

ja jeg tenkte det jeg å, men samtidig tenkte jeg at siden jeg sa et jeg ikke ville påstå at der var rier, så tenkte de kanskje at holdt om jeg kom imorgen, siden det allerede har vært sann litt!

Jeg er jo annengangs, så burde jeg ikke kjenne igjen det?

jeg vet ikke, for forrige gang begynte jeg med sivende foster vann i uke 36, guttungen er født 1,5 uke før termin, var allerede innlagt da riene begynte, så jeg husker egentlig ikke så mye av de første riene da jeg ikke tenkte så mye på det siden jeg allerede var på sykehuset!

hmm

Skrevet

nei jeg kødder ikke.

jeg måtte selv å sjekke om jeg hadde åpning på 4 april. magen ble steinhard å ble uvel å når legen kjente på magen var d direkte vondt.

d var d også når hun brute ultralyd aparatet.

fikk en gundig sjekk å har heldigvis ingen åpning. begynte på min uke 23 i dag.

men søstra mi bekrev akkurat d som du krev nå å d samme gjorde søskenbarnet mitt. jeg fikk bekskje om at jeg måtte følge med på at lillegutt av aktiv at jeg ikke begynte å blø eller fikk smerter..

Skrevet

hmm... da burde jeg kanskje ta det litt med ro da!! ikke det att jeg ikke gjør det da, for jeg gjør jo stortsett ikke noe om dagen!

åå.. jeg vil ikke at det skal være noe sant tull!!

hva er sjansene for og redde barnet om det skulle bli født nå?

Skrevet

veldig gode:)

søskenbarent mitt føde som sagt i uke 27 å hun har en frisk å rask liten gutt på 2 år :)

Skrevet

å det var godt og høre... uff.. gikk opp og ned trappa for og hente lillegutt, og nå strammer det seg igjen her:/

Skrevet

Hei, er spent på hva det var for noe? Rier? Alt fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...