Gå til innhold

Bestille fra LaRedoute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som skal bestille fra den lille sommerkatalogen som kom i posten? Sender dere bare inn det lille arket uten konvolutt da? Siden de skal betale porto...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe her gikk den katalogen rett i bosset! De spanderer nok ikke portoen, vil tippe den er lagt til fakturaen som kommer med varene evnt beløpet man skal betale i oppkrav!

Skrevet

Men på bestillingsseddelen står det at adressaten betaler for sending i norge...betyr ikke det at de betaler porto da?

Skrevet

Jo, altså de legger ut for den og fakturerer senere for portoen som nå er på 6,50 om jeg ikke tar mye feil, så i realiteten betaler de ikke innsendingen, så da kan du like godt bestille over nett så slipper du den kostnaden!

Skrevet

Nå har jeg aldri bestilt fra Laredoute via post. Men jeg kan ikke innbille meg at de skal ha tilbake portoen. Alle slike kuponger og skjema jeg har sendt inn, aldri har jeg måtte betale portoen når det står at adressaten betaler porto,

Men hvorfor ikke bare bestille fra nettet, går fortere og du ser hva som er inne og ikke.

Skrevet

Skulle gjerne bestilt over nettet men da koster plaggene 30% mer enn dersom jeg bestiller via post...ellers ville jeg aldri gjort det:( Men jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal gjøre det...for den lappen jeg eventuelt skal sende inn er jo full av reklame og en svær størrelsestabell på baksida...kan ikke tro at postmann pat blir så veeldig glad for å se denne i postkassa:/ Hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...