Gå til innhold

2. termin den mest behagelige tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2. termin går for å være den mest behagelige termin.

Noen som meg - som ikek synes det er slik? Første termin var jeg verken kvalm, sliten eller tungpustet. Kjente rett og slett veldig lite - men nå er jeg mye mer sliten - er tungpustet, og blir fort anpusten.

Men i tillegg til å bli mer rørt, så har jeg også merket at jeg ler mye mer enn før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... been there;) jeg merket heller ingenting i begynnelsen, så plutselig kom kvalmen å humørsvigningene.... er kvalm enna da å er i uke 22+1 idag. humøret har kommet seg igjen, men jeg var helt ekstrem... gråt for alt, ble sint for alt.. stakkars samboeren min..

hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Jeg er i uke 23! Gråter av tv-programmer og ler av tv-reklamer! Helt håpløs, og ganske ustabil :)

Skrevet

hehe ja sånn er det bare... desverre går det ikke ann å gjøre noe med det heller.. hehe...

Skrevet

Skriver under på denne..

Er i min 18.uke og er fortsatt kvalm (kvalmere enn i 1.tri), mye mer trøtt, sliten, hormonell og hodepine, så det gode 2.trimester, som jeg hadde sett så frem til skulle gi meg masse av energi, lar vente på seg ja.......

Skrevet

hehe ja jeg venter oxo på det... hehe...

Skrevet

jøss er det bare jeg som har d helt hærlig?

Skrevet

hehe - jeg vet!

Skrevet

jeg er også utrolig kvalm enda,20+6 uke,og blir fort sliten..:Pmen skal sies at 1 trimester var mye verre...

Skrevet

1 trimester var bare et helvete ..beg på 2 trimester var lik..men nå er jeg 20 uker å har hatt d kjempebra i et par uker nå..nå nyter jeg bare livet inntil bekkenløsningen inntrer for fullt..ikke har jeg stor mage ennå heller så dette er bra:)

Skrevet

Har det suuuuupert:)

Bekkenløsninga merker jeg nesten ikke noe til, spydde i hele 1 trimester og nå bare nyyyter jeg dagene:)

Skrevet

Helt forferdelig her. Merket ingenting i 1 trimester, men nå er jeg kvalm hele tiden og svimmel og rett og slett uvel.. sukk...

Skrevet

hei! jeg synes 2.trimester er topp så langt! men har bare komt til uke 16 da. blir kanskje verre etterhvert. sliter bare med trøtthet men elelrs ingen kvalme og kan jobbe fullt enda;) ikke noe sykemelding her i gården nei, forhåpentligvis;)

Skrevet

Er i uke 26 og må si at det IKKE har blitt "lettere", nei. Kvalmen er riktignok borte, men nå har til gjengjeld halsbrannen meldt seg, samt at jeg har vondt i ryggen og har blitt mye mer kortpustet. Må jo ta i noe enormt bare for å reise meg fra sofaen. Huttetu, hvordan skal dette gå?!?!

:-)

Skrevet

Jepp. Melder meg inn her jeg også. Pr i dag, altså 22+1 er tilstanden trøtt og sliten og sint som bare juling! Hehe.. og liker ikke at jeg blir så fort andpusten..bare av å gå opp en liten trapp! Og i tillegg..hver ENESTE gang jeg besøker bestemor så kommer kommentaren: "Åjoda, jeg ser du legger på deg" BLÆRK!!!

Men må jo le da..er igrunn litt komisk dette:-)

Skrevet

14+4 og har det helt supert og samtidig helt forferdelig...... Føler meg så bra men er så fryktelig lei meg uten grunn. Deppa. Trist, lei, matt, sint, sur..... Deprimerende tanker..... skal ikke til lege før om to uker for å høre hjerte slag. Vondt å ikke ha noe som bekrefter helt at jeg er gravid..... hvorfor tenker jeg sånne tanker... er helt utta for meg selv. Rett og slett hormonell....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...