Gå til innhold

Syte og klage innlegg....snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg har termin i dag jeg.....

har hatt veldig mye masrier og to falske alarmer og vaert paa sykehuset forr det, men naa er jeg bare lei meg og trist liksom?

vil ha gutten ut naa!!!!!

sikkert flere enn meg som er i samme baat og alle sier at babyen kommer naar den er klar for aa komme... jajajajaja bla bla bla har hort den flere ganger.....

snufs, kjente vondt i morges, kanskje maa faa min kjaere med paa en runde i senga i kvell, kanskje noe skjer da??:)

Menneh... vi damer maa bare holde ut og vente og vente og vente vi da *akk ja*

Lykke til alle dere andre som er her inne enda og som gaar over terminen saann sm jeg... *klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må jammen si jeg føler det litt på samme måte som deg.. Etter en ul på sykehuset denne uken så fikk vi vekt anslått til 4200gr i uke 37, så jeg syns han fint kan komme nå... Kan bli spennende om han venter til termin og veier over 5 kg også.... siden jeg ikke har født normalt før..

Så for min del kan han komme.. Tror jeg hele tiden er var på kroppen om tegn til at det har startet... men nei.. Må bare gå her og vente... Har en tung mage som presser nedover, løper konstant på toalettet og gjør all jobb der... Men ingen slimpropp er observert, ikke noe vannavgang heller.... Men det er tungt å vente sånn...selvom jeg ikke er ved termin ennå.......

Men ønsker deg masse lykke til.. sikker på at når du tenker minst på det så starter det...... prøv å finn på noe gøy som du liker så går tida fortere...hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...