Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Her er beløpet 30 748 etter at jeg har levert. Jeg fikk restskatt på over 6000,- og har ikke forandret annet enn barnehagebetalingen, som var halvt på meg, halvt på ham. Hva er 30 748? i Pluss liksom eller minus?
Gjest ->>- Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det er det du skal betale i skatt totalt. Så må du trekke fra det du alt har betalt - det står i årsoppgaven. Om du da sitter igjen med pluss er det restskatt, om du sitter igjen med et negativt tall får du det tilbake.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Hvor i årsoppgaven står det jeg har betalt da? "fradrag i tilknytning til arbinntekt"?
Gjest ->>- Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Ikke i selvangivelsen, i årsoppgaven du har fått tilsendt fra de du mottar lønn e.l fra. Der står det hvor mye som er trukket på forskudd.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 forskuddstrekket da sikkert.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Og mere restskatt på meg. Faderina altså! 10 000! ( jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå