snart tobarns Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Blir litt rart når man har født, og ikke lenger synes disse luktene er helt fantastiske!!! Jeg elsker disse luktene: zalo antibakteriell sun tabletter snus murlukt, feks i et parkeringshus eller ei trapp sanex deo diverse rengjøringsprodukter...
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Eksoslukt Kjellerlukt Murlukt Jordlukt Lukta av sand, spesielt nå når det er vår og jeg er ute og går tur etter veien, og kjenner lukta av sand og grus. En ting med denne sandlukta er at jeg virkelig får så UTROLIG lyst til å spise sand!!! Hva skal jeg gjøre?? Tør jo ikke spise noe av frykt for bakterier, men det hadde vært godt å tatt en jafs....
meg82 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 *Hvite tennbriketter *Bensin *Kjeller *Jord Har litt farlige favorittlukter jeg, men får prøve å styre unna dem:-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 eksos bensin sprittusj spyleveske... huff..bare farlige greier..
Nordlyspar♥ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Digger lukten av DaBoink... synes den lukter bruspulver, hehe.. ma ta meg sammen for å ikke sniffe på den
Dramatica Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 - jif kjøkken at jeg ikke har merka denne HERLIGE lukta før! ;-)
gotchi87 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Blå Softlan skyllemiddel <3 Kunne spist opp nyvaskede klær med den lukten
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 - Bensin - Eksos - Escada sommerparfymen min - Appelsin - Regn - Skog - Ny/våt asfalt - Nyåpnet kaffepose - Samboer,han har en sånn spesiell lukt bare han har...Klarer ikke forklare det ordentlig trur jeg.Men det bare lukter kjæresten min/hjemme av han...
snart tobarns Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 ja, det verste er jo at man har lyst å SPISE disse tingene...Føler meg av og til farlig nær å ta en bit av sun-tablettene, altså...
Noah 21.05.08 :) Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Jeg bare ELSKER lukten av kjeller og vaskerom! Må innom titt og ofte for og sniffe på den vidunderlige lukten hehe:)
myrias Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Luktene er virkelig det aller beste med hele svangerskapet, det er så herlig å oppdage nye godlukter Jeg elsker lukten av: kjeller bilverksteder nye biler bildekk (jeg har en liten bildekkbit som jeg snuser på hver dag:) eksos diesel bensin samt andre farlige lukter jeg ikke skal snuse noe særlig på... Gå inn på Biltema butikken (det er en virkelig fantastisk opplevelse dere bare må prøve) Vaskemidler Grønnsåpe (grønnsåpevann på en vaskefille kan man stå å lukte lenge på, herlig! passer bra med vaskedilla;) Nyhogde trær (har vi hatt masse av her vi bor i en periode, deilig frisk lukt) Den merkeligste lukten jeg liker er ganglukt, altså hvor det befinner seg sure sko osv. merkelige greier, men jeg kommer virkelig til å savne luktesansen. Har tilbudt søsteren min å arve bildekk biten min når hun blir gravid, om hun skulle få dilla på lukter da:)
T*75 -Prinsessa er født! Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 *Neglelakkfjerner *Neglelakk *Spylervæske *Bensin *Et amerikansk vaskemiddel med geranium og lavendel. Det lukter så godt og beroligende for meg at jeg har fylt en liten flaske som jeg skal ha med meg på føden!! Ruse meg på lavendel i stedet for lystgass *Mannen min. Eneste orntlig sunne på lista mi, særlig håret og nakken hans lukter HIMMELSK!!
mastermind Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Hm, har ingen sånne jeg... Bare lukter jeg ikke klarer.
playground princess Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 -neglelakk -oljemaling skummelt....
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 omtrent all rengjøringsåpe! mmmmmmmmm...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Colgate!! Ingen annen tannkrem, men Colgate både lukter og smaker himmelsk! Har alltid lyst til å ta på mer tannkrem etter at jeg har pusset ferdig, men frykter jo litt å få vondt i magen hvis jeg spiser for mye tannkrem
Lille my31 Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 - OMO vaskepulver og skyllemiddel. Har lyst til å stikke tunga oppi og smake - Bensinlukt
*Siljemor* Skrevet 9. april 2008 #23 Skrevet 9. april 2008 Eksos, bensin og Jiff Kjøkkenspray! Bare må en tur i parkeringshuset hver dag for å lukte litt ut i lufta, og kjøkkenbenkene har aldri vært så rene hjemme...!
lillespiren2:) Skrevet 9. april 2008 #24 Skrevet 9. april 2008 Hehe.. Ja nå er jeg skikkelig rar! elsker lukten som er i kjellerboden vår, inne i boden er d skikkelig jegerlukt, siden alt friluftsutstyret vårt henger der. snedig. liker også lukta av drivstoff. er i uke 36 nå.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #25 Skrevet 9. april 2008 Ser at jeg ikke er alene om å være vill etter lukten av kjellere og garasjeanlegg. Eksos, bensin og andre skumle kjemiske lukter er også fantastisk. Flytende vaskemiddel til klesvasken og lukten av tørketrommel i aksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå