Gå til innhold

hvilke lukter ELSKER dere nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt rart når man har født, og ikke lenger synes disse luktene er helt fantastiske!!! Jeg elsker disse luktene:

zalo antibakteriell

sun tabletter

snus

murlukt, feks i et parkeringshus eller ei trapp

sanex deo

diverse rengjøringsprodukter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksoslukt

Kjellerlukt

Murlukt

Jordlukt

Lukta av sand, spesielt nå når det er vår og jeg er ute og går tur etter veien, og kjenner lukta av sand og grus.

En ting med denne sandlukta er at jeg virkelig får så UTROLIG lyst til å spise sand!!!

Hva skal jeg gjøre??

Tør jo ikke spise noe av frykt for bakterier, men det hadde vært godt å tatt en jafs....

Skrevet

*Hvite tennbriketter

*Bensin

*Kjeller

*Jord

Har litt farlige favorittlukter jeg, men får prøve å styre unna dem:-)

Skrevet

eksos

bensin

sprittusj

spyleveske...

huff..bare farlige greier..

Skrevet

tennvæske

Skrevet

Digger lukten av DaBoink... synes den lukter bruspulver, hehe.. ma ta meg sammen for å ikke sniffe på den

Skrevet

- jif kjøkken at jeg ikke har merka denne HERLIGE lukta før! ;-)

Skrevet

Blå Softlan skyllemiddel <3

Kunne spist opp nyvaskede klær med den lukten :)

Skrevet

- Bensin

- Eksos

- Escada sommerparfymen min

- Appelsin

- Regn

- Skog

- Ny/våt asfalt

- Nyåpnet kaffepose

- Samboer,han har en sånn spesiell lukt bare han har...Klarer ikke forklare det ordentlig trur jeg.Men det bare lukter kjæresten min/hjemme av han...

Skrevet

ja, det verste er jo at man har lyst å SPISE disse tingene...Føler meg av og til farlig nær å ta en bit av sun-tablettene, altså...

Skrevet

Jeg bare ELSKER lukten av kjeller og vaskerom! Må innom titt og ofte for og sniffe på den vidunderlige lukten hehe:)

Skrevet

Luktene er virkelig det aller beste med hele svangerskapet, det er så herlig å oppdage nye godlukter

Jeg elsker lukten av:

kjeller

bilverksteder

nye biler

bildekk (jeg har en liten bildekkbit som jeg snuser på hver dag:)

eksos

diesel

bensin

samt andre farlige lukter jeg ikke skal snuse noe særlig på...

Gå inn på Biltema butikken (det er en virkelig fantastisk opplevelse dere bare må prøve)

Vaskemidler

Grønnsåpe (grønnsåpevann på en vaskefille kan man stå å lukte lenge på, herlig! passer bra med vaskedilla;)

Nyhogde trær (har vi hatt masse av her vi bor i en periode, deilig frisk lukt)

Den merkeligste lukten jeg liker er ganglukt, altså hvor det befinner seg sure sko osv.

merkelige greier, men jeg kommer virkelig til å savne luktesansen. Har tilbudt søsteren min å arve bildekk biten min når hun blir gravid, om hun skulle få dilla på lukter da:)

Skrevet

*Neglelakkfjerner

*Neglelakk

*Spylervæske

*Bensin

*Et amerikansk vaskemiddel med geranium og lavendel. Det lukter så godt og beroligende for meg at jeg har fylt en liten flaske som jeg skal ha med meg på føden!! Ruse meg på lavendel i stedet for lystgass :)

*Mannen min. Eneste orntlig sunne på lista mi, særlig håret og nakken hans lukter HIMMELSK!!

Skrevet

nyvaskede gater om morgenen/formiddagen!!

Skrevet

Hm, har ingen sånne jeg... Bare lukter jeg ikke klarer.

Skrevet

-neglelakk

-oljemaling

skummelt.... :)

Skrevet

omtrent all rengjøringsåpe! mmmmmmmmm...:)

Skrevet

Colgate!!

Ingen annen tannkrem, men Colgate både lukter og smaker himmelsk!

Har alltid lyst til å ta på mer tannkrem etter at jeg har pusset ferdig, men frykter jo litt å få vondt i magen hvis jeg spiser for mye tannkrem :)

Skrevet

- OMO vaskepulver og skyllemiddel. Har lyst til å stikke tunga oppi og smake :)

- Bensinlukt

Skrevet

Eksos, bensin og Jiff Kjøkkenspray! Bare må en tur i parkeringshuset hver dag for å lukte litt ut i lufta, og kjøkkenbenkene har aldri vært så rene hjemme...!

Skrevet

Hehe..

Ja nå er jeg skikkelig rar!

elsker lukten som er i kjellerboden vår, inne i boden er d skikkelig jegerlukt, siden alt friluftsutstyret vårt henger der. snedig. liker også lukta av drivstoff. er i uke 36 nå.

Skrevet

Ser at jeg ikke er alene om å være vill etter lukten av kjellere og garasjeanlegg. Eksos, bensin og andre skumle kjemiske lukter er også fantastisk. Flytende vaskemiddel til klesvasken og lukten av tørketrommel i aksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...