Gå til innhold

Brio sing. Noen som har erfaringer med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er såååå lekker, men har ikke hørt noe om den. NOEN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde valget mellom den og bugaboo.

syns den virker som en god vogn, spesiellt til den prisen, 4000kr er ikke akkurat kjempe mye.

Har testet den i butikken på venninnes datter, stoooor jente på nesten 2. fikk god plass og satt godt. jeg liker den, men har valgt bugaboo da;)

syns den virker enkel å bruke, stabil, lett å slå sammen og liten vekt. eneste jeg ikke liker er kalesjen jeg syns er litt kort. men det blir smådetaljer.

Skrevet

Hvor fant du den til 4000? jeg har bare sett den til 6000 for hele vognen da..synes den er så fin! og den er lett og liten:)

Skrevet

på barnas hus. kostet 3999kr for hele pakken.

Skrevet

Jeg har også lyst på Sing. Den virket veldig lett å trille og den er en lettvekter vogn :) Stor og god bag og artige farger. Dessuten er prisen super i forhold til bugaboo (selv om denne står øverst på listen min:) Har også sett at teutonia har en som er veldig lik men en del dyrere.

Så nå holder jeg en knapp på Sing pga av prisen er fin (fikk 65000 i baksmell på skatten:()

Skrevet

min søster har kjøpt sing. Hun har ikke fått babyen sin enda, så vi har ikke fått testen den ut enda, men jeg syns den virker veldig bra! Liker veldig godt at det går an å svinge hjula forra:) Jeg har problem med ett kne, og kan derfor nesten ikke kjøre vanlige firehjulinger uten å få kneet ut av ledd... Så for meg teller dette mye mer, enn pris utseende og andre detaljer:) så jeg skal nok ha denne jeg også:)

Skrevet

På hvilken barnas hus var det du så den til 4000? Jeg ringte sandvika og alnabru nå, og fikk opplyst at den kostet 5000.

Skrevet

Lurer jeg også på. Har vært overalt i Bergen og der er den til 5000. Har kjempe lyst på den som er brun og svart:) 3999 og baggen for 1000 til..

Skrevet

den koster 4000 på baby shop

Skrevet

Hvilken babyshop da, dollypopp? Ringte en babyshop nå, og der sa de også at det kostet 4000 for sportsvogna og 1000 for bagen.

Skrevet

Barnas hus hadde tilbud på Brio sing forrige måned (kr 4000), men nå er prisen oppe i kr 5000 igjen...

Skrevet

mulig 4000kr bare var ett tilbud.

MEN, på barnevognhuset Rudo har de den samme,(helt identisk, fra samme fabrikk) men kun med annet navn og annerledes trekk. sitter med brosjyren her:

heter ABC Design Duo kombivogn, kan fåes med 4 hjul som sing eller med tre.

koster totalt 3698kr for hele pakken. Kan feste ABC design bilstol rett på vogn understellet, til kr 998kr.

kanskje verdt å ta en titt???? www.rudo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...