mathilde 1 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har fått halsbetennelse og er så dårlig, hatt høy feber og veldig vond hals i tre dager nu. Var hos legen idag, han konstanterte halsbetennelse, og en CRP på 180... Lei av å være syk, har vært så masse syk dette året:-(
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Da er vi i samme båt... føler jeg har vært konstant syk siden januar, blir jo ALDRI frisk... *snufs*... god bedring, får håpe vi får en flott sommer!!
mathilde 1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 har begynt å gå til en kinesolog, hun skal få hjelpe meg til å få opp immunforsvaret mitt, for det må være skrekkelig lavt. Satser på jeg har hatt det meste nu å at vi kan gå en super vår og sommer i møte:-)
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hm. Du får si fra hvis det funker. Har ikke så stor tro på slike ting, men akkurat nå mottas alle råd, hehe. Nå er jeg LEI av å være SYK hele tiden... neste vinter kan umulig bli like ille...
mathilde 1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hun mente det skulle bli en ordning på immunforsvaret, men har ikke begynt å behandle meg for det enda. allergien skulle hun også få bort. jeg har tro på slike greier. Så får vi håpe hun holder det hun lover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå