Musemor med tre søte små Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg fant brått og plutselig dette forumet. Skulle jo ha vært her for lenge siden. Jeg er født i -75, og fikk mitt første barn, en liten gutt mars -07
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Heisann Velkommen inn hit til oss :-) Jeg er også født i -75 og fikk ei lita jente i mars 07 :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hei på deg og velkommen hit :-) Jeg er 34 og har ei jente på 14 mnd. Heter gutten din Linus? Så utrolig kult navn :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei. Velkommen. Jeg er 32 år og fødte ei datter i mars 07
Musemor med tre søte små Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Sanasol: Jepp, han heter Linus, etter lang diskusjon frem og tilbake fant vi et navn begge likte.
Millapril Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hei og velkommen hit! Jeg er 34 og har fikk en nydelig datter mars 07 Bor du i Oslo? Her er det alltid hyggelig og masse gode svar/råd å få!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Millapril og Erica: Vi bor i Oslo, mer bestemt Sønder Nordstrand inntil videre, skal flytte, vet bare ikke helt hvor enda. Hvor i Oslo bor dere?
Endelig ny spire i magen Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hei! Vi er hovedsakelig en gjeng med førstegangsmødre over 30 fra Oslo/omegn som møtte hverandre i graviditeten, og hadde jevnlige treff i byen. Vi fant fort ut at det var supert å dele alle de dumme spørsmålene med noen :-) Hyggelig at det kommer flere hit til oss, det er fortsatt godt å ha hverandre, og spørsmålene har ikke blitt færre etter at de små kom til verden! Jeg er 31 år og har ei jente på 13 mnd. Vi bor på Årvoll. Jeg går fortsatt hjemme, har permisjon til midten av mai. Jenta mi startet opp i familebarnehage forrige uke, så jeg driver med "dank" om dagen. Velkommen til oss!
Bellen^2 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Hei hei og velkommen inn hit:) Jeg er 33 år og har en liten gutt på 15 mnd, og er nesten naboen din:) Vi bor på Lambertseter, og det er jo ikke sååååå langt unna da:)
Solstråle72 Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hei og velkommen! Jeg er -72 modell og har en gutt på 1 år... om ikke så mange dagene! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå