Gå til innhold

Var barna deres gamle da dere dro til fotografen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært hos fotografen med barna, hvor gamle var de da?

Babyen vår er 2 mnd gammel, og vi har lyst til å dra til fotografen med han :-) Men lurer litt på når vi skal dra. Om han skal sitte selv først, eller om vi skal bestille time nå mens han enda er så liten. Så lurer på hva dere gjorde =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann var 4mnd;) Da lå han på alle bildene men de ble super fine de altså:)

Lykke til:0)

Skrevet

Var hos fotograf da han var 6 mnd. Men i ettertid skulle jeg ønske vi ventet til ett år. Da kan de sitte, stå, er mer uttrykksfulle osv.

Skrevet

Jeg tenkte å gå rundt 1 år, da både jeg og søsteren min har fine bilder da vi var i denne alderen.

Men så fant jeg ut at begge sambos brødre er fotografer så kommer nok heller til å spørre en av de. Har veldig gode kamera og så sant vi gjør det fint hjemme med bakgrunn og sann er det vel så bra, og ikke minst billig :)

Jeg og søsteren min tok bilder av kun ansiktet i sort/hvitt og jeg ønsker noe lignende til våre barn. Noe som er tidløst og enkelt :)

Skrevet

Vi har tatt masse bilder selv med speilreflekskamera, med bakgrunn og god belysning, både i svarthvitt og farger. De ser ut som fotografbilder. Det gjelder bare å ta seg god tid, og gjør det når babyen er i toppform.

Vet ikke om vi drar til fotograf. Får se om jeg blir missunnelig på andre sine fotograf-bilder, men foreløpig har jeg ikke sett noen som er så kjempemasse bedre enn de vi har tatt hjemme :)

Ellers er det jo sikkert lurt å vente til han kan holde opp hodet ihvertfall, sånn at han kan ligge på magen og se opp på fotografen en stund. Ble ikke så mange bilder hos oss før den tid.

Skrevet

vi var der i dag - 7 uker gammel baby! gjorde det samme med storesøster da hun var 7 uker... nydelige bilder sammen med meg og pappan med bar hud og svart hvitt!! i dag tok vi av babyen og storesøster også og ble så fine! så tar vi nytt bilde når hun er 2 år.

Skrevet

jeg og jenta mi skal til fotografen imorgen. Hun blir 6mnd på lørdag!

Fikk gavekort til bursdagsgave jeg da, på å ta bilder av meg og dattra mi!

Skrevet

Vi har bestilt time når han er 6 mnd. gammel.

tror det blir kjempe fint :)

Skrevet

Var for ikke så lenge siden å han er 3 mnd. Skal dra å se bildene nå på lørdag gleder meg:o)

Skrevet

Her blir det 6mnd og 1år.

Videre oppover blir det nok bhg og skoleportretter.

Samt komfirmasjon da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...