Gå til innhold

Ang smokk, silikon eller lateks, hva er "best"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om smokker med giftstoffer og ikke, noen som vet hvilke smokker det er / ikke er..? Jenta mi liker silikon best, brukte Nuk først men nå vil hun ha mam...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min liker også silikon best (den blanke). Tror det er smak og behag. Hørte noen rykter om at lateks var allergifremkallende eller noe sånt....flere reagerer på den, spesielt hvis disponert for allergi. Har ikke satt meg så mye inn i disse smokkene. Gullet vil bare ha en type smokk så den saken er grei for oss.

Skrevet

Jeg har 2 typer smokker: Mam, vanlig type fra Rema 1000. Navnesutt som har lignende tut som mam. Og Avent sin med deksel, den er blank. Han tar alle sammen- så aner ikke hva som er best.

Må snart begynne med sann bånd en fester på- har det til Mam smukkene- han mister de jo...

Skrevet

tror nok det er smak og behag.

Men det er noen som har lateksallergi...

Skrevet

Her må jeg bare skrive noe til andre suttmødre. Sønnen min har brukt smokk siden han var en uke gammel, begynte pga enormt suttebehov.

Jeg er førstegangsfødende og klarer ikke å kaste noe som han har brukt, så når det gjelder smokkene så har jeg kjøpt en stor glass krukke med glass lokk, ser litt gammeldags ut, på ikea, knytt en fin blå sløyfe rundt og oppi den hiver jeg alle smokker som har "gått ut på dato" av forskjellige grunnen....syntes det er litt koselig;)

tilbake til det jeg egentlig skulle svare på. vi bruker både lateks og silikon. han merker ingen forskjell tror jeg. her i huset kommer det mer an på formen på tutten... de med en flat side blir bare spyttet ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...