Tweak Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg går og venter på mensen på nesten 180'ende dagen... Oppdaget nå nettopp at jeg muligens har eggløsningsslim, slikt som kan trekkes ut i lange tråder. Men betyr det at jeg har eggløsning? Eller behøver ikke egget å slippe i det hele tatt? Jeg har pcos, og er redd for at det bare danner seg enda en cyste liksom... Så, når en har pcos og får eggløsningsslim, betyr det eggløsning?
Suzy Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei du! Det kan nok være el på gang ja, men trenger ikke være det. Du tar ikke el-tester eller tempen da? Når man temper så vil en jo se på tempen at den synker rett før el. Lav temp kombinert med el-slim er bra! :-) Får håpe det er gullegget på er på vei, lykke til!!
Tweak Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Tar ikke el-tester nei, ikke med min syklus... Det blir nok litt veeel dyrt! :-( Jeg temper ikke heller, siden vi egentlig ikke er prøvere. Men kan en slik lav temp før el kjennes på kroppen, som om en fryser? (var så kald natten til igår, selv om temperaturen på soverommet var det samme som før). Er mest nyskjerrig! Kanskje jeg får mensen om en 14 dager nå da! (det hadde nesten vært en lettelse...)
Suzy Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Mente ikke at du skulle ta el-tester hele syklusen da ;-) Men hvis man har el-slim så hadde det kanskje slått ut på en el-test siden slimet gjerne kommer noen dager eller like før el. Kan ikke huske å ha kjent at jeg har vært spesielt kald før el nei.. Uansett fascinerende å se åssen syklusen påvirker tempen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå