ChellBell - har født! Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg er liksom ikke helt inn i det her...Jeg har kun visst om én barnevogn og det er Simo... hehe (skal ikke ha den) så jeg skjønner at ting har endret seg mye de siste 14 årene. Men, hva er dette med bilstol på vognen?? Har man det? Og hvorfor? I mitt hode høres det veldig rart ut.. :S
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Enkelte bilstoler kan plasseres på enkelte vogner,men fysterapauter anbefaler ikke dette,se hva jeg har skrevet i tråden " ang bilstolen til emaljunga" eller noe i den duren.
Piamin Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 ChellBell: Jeg tenker at det er kjekt å kunne klikke ut bilstolen av bilen og klikke det på understellet til vogna hvis babyen sover og jeg skal inn på butikken eller noe annet kjapt. I steden for å flytte over fra bilstolen til vogna og kanskje vekke babyen..
ChellBell - har født! Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Ah! Men, går bilstolen helt ned i vognen da?
Piamin Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Man klikker liksom av sportsvogndelen eller bagen Jeg har et bilde hvis du har en mailadresse? Kan evt sende meg den på pm
ny_mor Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei Hvis du går inn på besafe.eu så ser du dette. Vognene kan brukes både som bærebagger, sittedel og du kan enkelt klikke barnestolen inn på dette. Jeg skal kjøpe iZi Sleep med iZi Travel. Angående fysioterapeut som ikke anbefaler dette, så tror jeg ikke vedkommende har satt seg helt inn i dette. Noen vognunderstell er testet i henhold til EN1888. Dette er en godkjennongsstandard som tester stabilitet (at vognen ikke vipper med barnestolen) og slitasje. I iZi Sleep som jeg skal kjøpe kan ryggen legges ned, slik at babyen kan ligge og det er derfor ingen fare for belastning på ryggen til babyen, ved at den sitter forlenge... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå