Gå til innhold

Hva leker dere ute med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor/hvordan er de før de kan sitte? Når storesøster var liten hadde jeg henne på fanget, litt i vogna og litt på teppe på terrassen.

Men når lillebror er med så blir det litt kjedelig for storesøster viss jeg bare har han på fanget. Og han kan jo ikke komme oppi sandkassen med vogna.

Syns det er litt kjipt å leke ute med begge 2 faktisk. Spesielt viss det ikke er helt tørt sånn jeg kan slenge lillebror på et teppe innimellom.

Erfaringer/tips? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjord sommer da mini var nyfødt måtte faktisk en av oss være inne med mini og den andre ute med de andre to, han nektet å ligge i vognen og det var altfor varmt å bære ham i bæresjalet så slik gikk den sommeren *aldri mer få baby om sommeren!* Nå som mini snart er 10 mnd er det mye enklere, da får han på seg kjeledress eller regntøy og krabber rundt i sanden, tar på den , kikker på brødrene, får disse litt osv, men han er fortsatt ikke så tålmodig ute at det gjør noe og fortsatt like lite glad i vognen...

Skrevet

I fjord sommer da mini var nyfødt måtte faktisk en av oss være inne med mini og den andre ute med de andre to, han nektet å ligge i vognen og det var altfor varmt å bære ham i bæresjalet så slik gikk den sommeren *aldri mer få baby om sommeren!* Nå som mini snart er 10 mnd er det mye enklere, da får han på seg kjeledress eller regntøy og krabber rundt i sanden, tar på den , kikker på brødrene, får disse litt osv, men han er fortsatt ikke så tålmodig ute at det gjør noe og fortsatt like lite glad i vognen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...