Gå til innhold

Ah, effektiv onsdag:) Feels good!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at samvittigheten var litt sort når jeg pælma vesla ut døra med pappaen i dag morges, med plan for skoleskulk.

Pakka meg godt innunder dyna og sov som en stein i enda noen timer.

DEILIG!

Men akk så lite effektivt...

Så nå har jeg ringt kjøreskolen og venter på å få satt opp timer (intensivkurs)

ringt glassmester som skal komme og bytte noen vinduer, ringt reperatør til vaskemaskina, ringt opp igjen noen mystiske tapte anrop, ryddet kjøkkenet og sist, men ikke minst ryddet vekk klær.

OG jeg har betalt en drøss med kjipe regninger jeg egentlig ikke hadde noe lyst til å betale.

Føler meg så flink at nå går jeg og slenger med på sofaen en liten stund før jeg begynner på dagens middag, hjemmelaget lapskaus, for å glede gubben, vesla og bruttern:)

*føle seg flinkers*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Effektiv onsdag var et fint begrep.

Her er det slapp formiddag som gjelder. Har flere ting jeg kunne gjort, men har ikke gjort det. Enda. :(

Skrevet

Haha...høres jo ut som meg...

Har hatt bittelitt dårlig samvittighet:-)

Men nå har jeg vasket og ryddet overalt og tilogmed tørket lister..

Nå spiser jeg PRIM, rett ut av boksen!!

Uff!!

Men å så herlig å bare tulle bort dagen:-0

Skrevet

Jeg passer 2 unger (som sover) og alle sauene i fjøset som har fått og som venter lam det får holde det for en halvgammel dame he he =)

Skrevet

Jeg har ikke gjort en dritt i dag...sløvet på dib, sløvet på sofaen og sett på tv. Skal egentlig skrive en semesteroppgave (eller to) og lese mot eksamen, men i dag ble jeg sløv gitt.... Skal hente unger å handle snart da, så blir vel ettermiddagen litt mer effektiv kanskje;)

Skrevet

Hehe:)

Sauer ja...

Nå skal jeg begynne på middagen, og sortere sokker. (det er drepen det, de jævla sokkene, hvem spiser dem liksom?! Hvorfor er det ALDRI par til alle?!!?! Irriterende)

Så skal jeg male ferdig karmene på barnerommet, sette opp den nye kommoden vesla har plukket ut selv og SÅ skal jeg ta henne med og kjøpe nye gardiner til rommet hennes. Gleder meg vilt til å se lille kreket gå amok i haugene med stoff... Hehe...

(har funnet et sted de syr etter spesialmål, dritfornøyd, så slipper jeg selv:p)

Skrevet

Jeg har også hatt en effektiv dag idag.

Kjørte sambo på jobb i den splitter nye bilen vår, kjørte omveier for å få testet den godt. Vært på fysioterapi med Jonas (feilstilling i ene foten) Vært på apoteket og Mester Grønn, handlet gave til svigermor som fyller 50 til helgen.

Når vi kom hjem var han sulten, så stellte han og ammet han. Klokken ti la jeg han, tok ikke lange stunden før han sovnet. Gikk på vent om han våknet, men sov så lenge at jeg rakk sååå masse hjemme.

Satte i oppvaskemaskinen, fått nytt service som skulle vaskes. Tørket støv med klut og Ajax Flower vaskemiddel- så det lukter herlig her nå. Vasket fronter på kjøkkenet og disker med samme vaskemiddel. Ryddet på plass klær som jeg slengte inn i stuen i går, satt på 2 vaskemaskiner med junior sine klær. Hengt opp, betalt noen regninger. Sjekket skatten- ååå så deilig å få igjen penger.

Nå sover han igjen- skal snart hente sambo på jobb- tar med Jonas så de på jobben får hilst på han, vi jobber på samme sted.

Pjuh- hørtes veldig mye ut, men masse ting jeg burde gjort for lenge siden.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...