Minimamma Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg og min skjønne samboer venter spent å ta graviditetstest neste mandag...disse dagene er helt uutholdelig:) Dette er første gang, men min samboer(som ble inseminert) har vært "dårlig" helt siden inseminasjonen...dette går i lettere kvalme, murringer i magen...i det hele tatt ikke følt seg helt 100%. Hvordan har dere opplevd dette?? Har det vært symptomer ved både positiv og negativ graviditet???
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 hei, vi er i en lignende situasjon nå. det er vårt 3. forsøk, og vi tolker symptomer til den store gullmedalje. etter 1. forsøk følte samboer at noe var på gang. hun hadde jevnlige stikkingen i magen, ømme bryster, følte seg rar og litt dårlig, men var ikke gravid. etter 2. forsøk kjente hun absolutt ingenting og var ikke gravid nå er det som sagt 3. forsøk, og hun opplever mye av det samme som etter 1. forsøk, men nå har vi altså funnet ut at typisk gravid-symptomer ikke trenger å bety graviditet. ikke meningen å være negativ, men jeg tror alt i alt at man ikke kan vite ut fra symptomene. noen har masse tydelige symptomer og kan tilskrive disse til en graviditet når de blir gravide, mens andre har masse symtomer og er ikke gravide. men, det er umulig å ikke tolke. disse dagene er ekstremt lange, det har du i hvert fall rett i. :-) hilsen en som tydeligvis prøver å dempe sine egen forventninger... :-))
Minimamma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 ja det er veldig lett å tolke symptomer...men vi er egetlig begge innstilte på at det ikke går første gang(selv om vi HÅPER for alt i verden:) Det er selvsagt "lett" å si at man ikke blir skuffet om det ikke går på første forsøk..men det går jo selvfølgelig inn på en, noe annet ville jo være umennesklig:) Tenker at det kanskje er litt spesiellt på første forsøk, for man kjenner ikke kroppen sin i en sånn situasjon...å lærer seg kanskje å "tolke" kroppens reaksjoner etter hvert:) Selv er jeg student- å for å si det sånn så går det ikke mange tanker til studie om dagen:) Takk for at du delte deres erfaringer med oss....det er virkelig godt å "snakke" med andre i samme situasjon:)
solsikke73 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei Jeg har aldri hatt de helt store symptomene etter inseminasjon. Har liksom gått rundt og følt på det, og syntes at brystene var litt ømme og litt murring i magen, men ... det var nok ønskesymptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå