Gå til innhold

til noen glupe hoder.... skatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk igjen over 40 tusen på skatten, hurra, men lurer på noe.. det står at jeg er skatte klasse 1 på selvangivelsen. bodde alene hele fjor... så det vil si at jeg har betalt mye i skatt.. har hatt deltidsjobb ved siden av os...

 

vil det si at de har beregnet ut at jeg har hatt skatteklasse 2 selv om det står 1 eller skulle jeg ha hatt igjen mer?

 

jeg bør kanskje finne ut av dette selv, men spør her litt først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss... Det var mye tilbake i skatteklasse 1...

Hvor mange prosent ble du trekt egentlig?

Du skal jo stå i skatteklasse 2 uansett, så bare ring skattekontoret og be de gjøre om på det, og spør samtidig der du :)

 

Kos deg med pengene - ikke sløs :)

Skrevet

jeg har betalt 36% på deltidsjobben min i skatt og har ca betalt

3-4 tusen i skatt på os

 

det står tydelig skatteklasse 1....

Skrevet

Da betaler du veldig mye skatt...

Jeg betaler 1000 av os, og får alt igjen. Min måte å ha råd til is om sommer på :)

Du skal være i sk.kl 2.. Så kanskje får du igjen 70.000 da??

Skrevet

uff ikke si sånn da... jeg får vel finne det ut før jeg gleder meg for stort.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...