Gå til innhold

Grei pris ? (samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe utstyr av mamma's bestevenninne, da datteren hennes akkurat er sluttet å bruke det. Dette får jeg for 5000,- :

-Trehvit sprinkelseng

-Trehvit stellebord med stellematte,kan bygges om til kommode når stellebordet ikke trengs mer.

-Bilstol.

-Spisestol som kan reguleres i høyden, fra gulvet og opp, med stor bordplate som man kan ta av og på og "stolen" kan vippes bakover til når babyen er liten.

-Top Design kombi vogn m/stellebag, regntrekk, myggnetting, vognposer o.l.

-Forskjellig klær og utsyr ettersom jeg trenger det.

Jeg har takket ja, da alt sammen ser helt veldig pent å nytt ut. Jeg har aldri kjøpt noe babyutstyr før, så jeg vet ikke om dette er en grei pris eller ei, men jeg stoler jo på at hun ikke lurer meg.

Så lurer jeg på, prøver å finne denne kombivogna på internett, vet den er kjøpt i Sverige, men finner den ikke noen plass. Noen som vet ?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Synes det hørtes billig ut jeg da..

Men spørs jo så klart hvor gammelt det er og hva det kostet nytt..

Men så lenge det ser pent, helt og rent ut så er jo ikke 5000 kr ille for så mye...

Skrevet

Det er kun et par år gammelt, bare brukt til hennes datter :) Alt er av god kvalitet også, så jeg ser ikke for meg at det er noe "billig" nytt liksom.

Skrevet

Høres greit ut, hvis det ikke er flere år gammelt.

Skrevet

jeg har den vogna. Den er kjøpt i sverige ja. Men du får ikke kjøpt den mer. Den kosta 1400 norske da jeg kjøpte den for tre år siden.

Skrevet

allegodetinger3pådet4skaldskje: Har du noe bilde av den ? Å har Top Design fler vogner ? Denne virker liksom ikke som noe billig vogn, så lurer på om det kanskje ikke er samme :)

Skrevet

Nei den ser ikke så billig ut. enig i det. Kan ta noen bilder av den med kameraet og legge de ut på siden min. Men det kan jo tenkes at den kostet så lite fordi den skulle selges ut. Har nemlig aldri sett merket siden, og jeg er i sverige ofte :-)

Skrevet

Ja det kan godt hende :) synes uansett at den vogna sammen med alt det andre er verdt 5000,-... Nå har jeg liksom alt det "store" i boks ;)

Skrevet

Flott :)

Skrevet

Da er det lagt inn noen bilder av vogna. De ble litt skjeve så du får se på skakke :-)

Skrevet

Får ikke sett noen bilder. Tror du må ordne på innstillinger slik at andre kan se bildene dine.. :)

Skrevet

arg... da skjønner jeg ikke åssen jeg gjuør det. hmm...

Skrevet

om du går inn på våre album i menyen til venstre her så er det sikkert de bildene som ligger på fremsiden som er lagt ut av en vogn..

Bare trykk på ene bildet også på gå til album så får du se bildene..

Skrevet

Fikk det til (tror jeg) NÅ kan du sjekke

Skrevet

fikk du z? var det den samme?

Skrevet

Nå fikk jeg sett :) Tror det er samme, bare ikke lik farge.. :) Synes den var super jeg, kjempegod å holde i å deilig sånn "vippe" effekt ;) Er du fornøyd med den eller ?

Skrevet

Nei, det var ikke dyrt!

Har kjøpt alle de tingene du nevner her nytt og det kom på langt over ti tusen!

Skrevet

ja, syns også den er god og trille. har ikke hatt noe bay i den da:-) god gynge ting også. Og vinterposen virker skikkelig myk og varm

Skrevet

ikke gale, du har jo alt du trenger da til 5000 og alt ser nytt ut og av god kvalitet...kjempe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...