firemerkersmør Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Betsilt happy baby på ny oppusset mimosa. Noen som har erfaringer? med all inclusive. Gleder meg.
bente69;) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det blir sikkert helt topp:) Vi har hvert på mallorca to ganger helt i begynnelsen på sept, godt og varmt og deilig badevann:) GLED DERE!!!!!!!
tezzzer med 3 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Hei. Har vært der noen år på rad nå. Det kan være noen dager som er litt kalde og regn.. Litt ustabilt i August, hverfall slutten av august.. Med kaldt så mener jeg fortsatt over 20 grader da:-) Er frossen av meg.. hehe Anbefaler bassengene ved bouganvilla. På disse dagene kan det være kaldt og komme opp av bassenget.. Ellers er det helt nydeig der i August! Cala Bona er en rolig plass det er lett og trives:-) Når det gjelder all inclusiven synes jeg den rett og slett var skikkelig dårlig. Men du kan bytte ut en dag i voucher og bruke disse som delbetaling i de andre resturantene på hotellet. Vil da anbefale tournedous på resturant fino. helt fantastisk god! anbefaler også å få med dere underholdningen på kvelden. både barneshow og familieshow! God tur!! Er sikker på at dere vil stortrives!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå