MrsReaff Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 har ikm idag,men ingen TR sålangt! *har vært presis nå de siste 4 månedene! jeg testet på søndag men den var negativ. jeg har mensmurringer,vonde pupper,vondt i hodet,svimmel,vondt nedover beina,og igår begynte jeg å bli små kvalm da det var en stund siden jeg hadde spist.. i tillegg har jeg fått en forferdelig soppinfeksjon.. blæ :(tenkte å teste i morgen eller fredag om ikke tr kommer.. noe jeg tviler på siden jeg ikke har mine vanlige pms plager. pleier bla å få et helt hav av kviser rundt tr,men nå har jeg fått kun 1 jeg har dessuten spottet litt nå i 2 dager(på mandag og i går) men idag ingenting! (tr kommer som et lyn til meg uten noe som helst spotting i forveien!)
Viktoria :) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Oj oj oj, dette blir spennende å se! Du har jo masse symptomer da! Leste et sted at soppinfeksjon kan faktisk være et symptom på graviditet (tror jeg leste det her på bim...). Hadde jeg vært deg så hadde jeg testet imorgen, men så er jeg litt utålmodig av meg da. Hehe. Lykke til og hold oss oppdatert!!!
MrsReaff Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 tusen takk! ja det med soppinfeksjon lurer jeg litt på.. er ikke noe jeg pleier å være særlig plaget med så. tester nok imorgen ja skal si ifra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå