Gå til innhold

søvn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter litt med å få tulla til å sove på dag tid.

i vognen kan hun sover opp til 3 timer, men havner hun i sengen går det alt fra 10 min til 45 min. det må jo være kaldt å sove i vognen flere ganger for dagen. er hun egentlig uthvilt etter 45 min. skjønner det ikke. hvorfor så lite i sengen hun har jo alt sovnet. på natten ellers sover hun i nesten 12 timer, med da seff mat i mellom. uten problemer med å sovne i gjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er akkuratt sånn hu også. Bare ha på klær det, så blir det jo ikke kaldt! hehe.. Her i huset sover hun iallefall 2 ganger ute på verandaen i løpet av en dag, og/eller en trilletur iløpet av dagen. Varierer litt på lengden hun sover for tia, men hadde tidligere soveperiode på 2x3 timer i løpet av dagen. Hun er nå 4,5 mnd og krever ikke fullt så mye søvn på dagtid lengere.

Skrevet

Her fant vi ut at minsten sov best når han fikk ligge ute. Da blir det ikke så varmt og godt med frisk luft er det og. Så vi har helt droppet å sove inn, kun seng om kvelden.

Skrevet

jeg lar også sønnen min ligge ute på balkongen hvis jeg ikke triller. To ganger om dagen. Han liker best lite klær (inneklær), lue og voksipose...sover som bare det ute. Hvis du har henne ute i vognen så pass på når det har gått ca. 45-60 min; gråter hun så vugg litt på vognen med en gang, sett inn smokken. Kan hende hun fortsetter å sove en søvnfase til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...