Dotten Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Mange bursdag"barn" her i dag Gratulerer fra meg også!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hehe, blir vel 3. eller 4. gratulasjon fra meg dette da, men hun tåler en til! ;-) Grattis, feir med måte! NÅT!
Verbena Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk!! Ikke værts å få masse gratulasjoner rundt omkring på alle mulige sider fra de samme personene! ;-) Feire med måte jo LisseUmmaNuddeAtteJam!! Skal da på jobb i morgen kl 7. Er bare innom hjemme nå før jeg drar på "date" med svenskene som drar tilbake til sverige i morgen også til Haugesund... Kommer til å savne gutta mine da ja... =P
celodi Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Happy bursdag!!!!! Håper dagen din er suuuper=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå