Gå til innhold

Verbena har bursdag i dag :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis med dagen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bursdag"barn" her i dag :) Gratulerer fra meg også!

Skrevet

Hehe, blir vel 3. eller 4. gratulasjon fra meg dette da, men hun tåler en til! ;-) Grattis, feir med måte! NÅT!

Skrevet

Tusen takk!!

 

Ikke værts å få masse gratulasjoner rundt omkring på alle mulige sider fra de samme personene! ;-)

 

Feire med måte jo LisseUmmaNuddeAtteJam!! Skal da på jobb i morgen kl 7. Er bare innom hjemme nå før jeg drar på "date" med svenskene som drar tilbake til sverige i morgen også til Haugesund... Kommer til å savne gutta mine da ja... =P

 

Skrevet

Happy bursdag!!!!!

Håper dagen din er suuuper=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...