Gå til innhold

Han bare sutrer! :-( Vet ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 5 mnd. Den siste uken har han vært så veldig sutrete. Kan ikke legge ham fra meg et sekund før han sutrer. Han sutrer når jeg bærer ham og har ham på fanget, forresten.

Vet ikke hva det kan være?

Har prøvd å kjenne etter tenner nede i munnen, men tror ikke det er noe på vei opp enda.

Begynnte å introdusere grøt for en drøy uke siden. Gir kun 1ts grøtpulver blandet med 30ml melk, for at magen skal venne seg til maten. Har egentlig ikke inntrykk av at han har vondt i magen.

Han er litt snørrete, men har ingen feber.

Noen som har noen tips på andre ting det kan være?

Får jo vondt av ham, men må indrømme at jeg blir litt matt og lei av sutringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er også sånn for tiden. Er straks 5 mnd. Har funnet ut at det må være tenner på gang, selv om jeg ikke kjenner noen ennå. Han har vært sånn i over en uke, utrolig slitsomt.

Skrevet

Samme her!!! Han er straks fem mnd og har fått to tenner nede for ei uke siden. Et par uker før det igjen sutret han bestandig, hvis han ikke sov. Nå er det i gang igjen, han ligger for seg selv og sutrer, men en kan da ikke bære rundt på de 24 timer i døgnet. Nå er jeg nødt å få meg noe frokost, ellers svimer jeg av. Men er vel omtrent kriminell hvis jeg lar han grine litt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...