Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Bruker deres nyfødte smokk? Når evt begynne med dette?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg begynte da han var rett over 1 uke gammel, da han brukte meg som smokk.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Bruker den minste smokken ja.... Emilie fikk smokk bare 10 min etter vi kom hjem fra sykehuset og elsker smokken sin ) er snart 4 uker...
tittentei... Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 JA,hehe.Brukte smokk med en gang.Gutten min hadde enormt suge-behov.Har brukt hele tiden.I det siste bruker han den bare når han sovner,blir trøtt grinete.Når jeg ser i sengen når han sover,ligger tutten ved siden av han..Jeg brukte selv tutt lenge,hehe.Var noen år gammel.Har rette fine tenner!! Noen sier,ikke bruk mye smokk viss babyer tar brystet dårlig,men jg gjorde det.Helt topp.Er kjempe kos for dem.
tittentei... Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Glemte og si,,,gutten min ville ikke ha nyfødt smokk.Den var for kort og spyttet den ut.Jeg kjøpte den litt større:) Du for prøve og se hva babyen vil ha!!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Med førstemann - når vi kom hjem fra sykehuset... Andremann - dag 1 (hadde da lært av førstemann) - ikke noe problem med tanke på ammingen for vår del.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Hu var vel 4 dager da hun fikk den, hu brukte lillefingne våres og puppen som smokk...
ateena_k Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Vi begynte etter 11 dager. ventet litt siden di anbefalte å vente til ammingen gikk mer eller mindre knirkefritt.
Kanutten83 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Gutten vår fikk smokk da han var et par timer gammel og måtte sendes på Riksen, han har vært veldig glad i den siden:o)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Det har vi aldri begynt med. Bruker ikke smokk. Er 5 mnd nå og år fint uten ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå