Gå til innhold

Da er jeg igangsatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble innlagt på sykehuset i dag og fikk modningsgele ca kl 11 i dag. Har hatt noen "gele-rier" som de kaller det her, men ingenting som tyder på at noe skjer raskt. Dersom det ikke skjer noe innen kl 17 får jeg antagelig reise hjem og sove i egen seng, for så å komme inn til ny runde med gele i morgen tidlig. Dersom det ikke gir raske resultater vil jeg forsøke å få satt modningsakupunktur. Siden jeg ikke har født før kan dette ta tid. Det var ikke vondt å få satt geleen. Litt ubehagelig når de sjekker hvor moden man er, men innsetting av gele kjente jeg ikke. Veldig spennende dette. Skrekkblandet fryd, får man si. Man vet at fødselen vil gjøre vondt, men så venter det en så enorm belønning i andre enden. På sykehuset er det jo fullt av nyklekkede babyer og jeg lengter sånn etter å se og holde min egen!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - håper du slipper å vente for lenge!

Skrevet

Takk for det :) Har fått beskjed om at ungen er ute innen uka er over, men jeg håper det ikke tar SÅ lang tid :)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til =)

Skrevet

Spennede!! Er akkurat slik jeg ble satt igang forrige gang! Dro hjem kl 20 på kvelden den første dagen, tok et par paracet før leggetid pga sammentrekningene, og var tilbake neste morgen for ny gele. Trasket rundt på sykehuset hele den dagen også og kl 22 sendte de mannen hjem mens jeg skulle få smertestillende og sove på sykehsuet den natten før de satt drypp eller ny gele morgenen etter. Jeg gikk og stelte meg for kvelden og fikk skikkelige rier på vei tilbake til sengen. Jordmor som skulle gi meg sovemedisin og litt smertestillede ga meg heller fødestue.. :-) Og mannen rakk ikke å låse opp hjemme før han måtte tilbake på sykehuset. Lillegutt var da ute kl 05.47 neste morgen!

Hadde en super fødsel! SKal settes igang igjen i morgen på Riksen og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen og hva de evt gjør. Forrige gang var jeg på Ullevål.

Hvilket sykehus er du på?

Masse lykke til!!!!!!

Skrevet

Dette hørtes spennende ut!

Lykketil i dag. Håper det skjer noe mer snart da:)

Skrevet

Så spennende!! :o)

Masse lykke til, håper ikke det er lenge til du får holde babyen din i armene! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...