Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Skal ikke gifte meg, skal i andres bryllup. En fest (de har allerede giftet seg i Belgia) på sørlandet i juni, og en fest i Finland. Med kirke først. Aiai.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 noe sommerlig, og en cardigan til å ha over skuldrene i kirken. om det da ikke står noe annet på invitasjone. som feks mørk dress, smoking osv ...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det står ingenting om antrekk.. Dvs vi skal visst få mer info om det bryllupet i Finland. Lyse klær skal være safe altså? Kanskje ikke hvit kjole da, hehe.
Fru-mamma Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Skal også i (minst) 3 bryllup fra mai til oktober. Bør skaffe en kjole som dekker disse mnd. Vet ikke hvor jeg skal lete?
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 i ett sommerbryllup hadde jeg på meg hvite åpne høye sko åsså en lang kjole ned til anklene med stropper, i lyse farger med silkestoff under og gjennomsiktig på toppen med mønster i sånt annet stoff, fronten (brystet) på kjolen var litt lett rynket sammen,tetsittende. syns sånn tpe kjole passer veldig fint jeg da:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 hehe, vel du kan ha hvitt i sommerbryllup dersom alle andre skal ha hvitt også. heheheheh! Det er sikkelig stilig! Jeg ville nok gått for noe annet en hvitt da, evt ha hvitt skjørt og en fargerik overdel og sko. Høyhelede sandaler er flott, og hold deg unna strømpebuksene om du skal ha helt åpne tær. (der pleier jeg å gå mot min egen regel når jeg pynter meg men det er fordi jeg er into retro-looken og da er det lov, så lenge man har søm på strømpebuksen bak på leggene og ikke later som du er solbrun fra lamote... fnis...) Forøvrig synes jeg man skal holde seg unna strømpiser helt om det er sommerbryllup. Ta heller litt spraytan. Pastell kan du jo helt sikkert bruke ja. Det er alltid folk som har sort på seg. Sort er på vei ut som en "ikke-bryllups-farge" og rødt også.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde på meg lys rosa kjole, ankellang, stropper, glitrende sandaler uten hel (gubben og jeg er like høye, så penest ut sånn) og sjal...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg vil ha lys, rosa kjole.. Hvor har de fine kjoler, da? Ny verden det her.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 prøv på ffloyd feks. De pleier å ha fine kjoler i pastellfarger.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Dytter jeg. Hvor kjøper man Floyd da? Google kunne ikke hjelpe meg stort..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Bunad er jo alltid riktig... Kan bli varmt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå