♥Cherrypie♥ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 selv har jeg opera.. men leter etter bedre..
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Har det veldig greit med Internet Explorer. Kjærsten som er skikkelig datagutt bruker Firefox, eller Ubuntu (er det det?!)
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Bruker Internet Explorer og Firefox om hverandre.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Har både Opera, Internett Explorer og Mozilla Firefox- men bruker nesten bare Opera.
Dotten Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Samme som Miss Fat, men bruker Firefox til vanlig da
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Har IE, Netscape, Safari og Firefox, bruker mest Firefox...
miriam007 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 sikkert dumt spm, men hvordan bytter man nettleser??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 kunne ikke falle meg inn å bruke noe annet en firefox..
☆Anonymia☆ Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 enig med stinkerbelle.. firefox er utrolig bra,kunne ikke tenke meg noe annet.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 brukte safari da jeg hadde mac, nå bruker jeg opera.. Veldig fornøyd... Til du som lurte på hvordan man bytter nettleser: man laster ned den man ønsker å bruke isteden for den som er standard på maskinen din...
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Hvor gjør man det hen da Karine????
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 om du vil ha f.eks, opera som din nettleser så går du på www.opera.no og laster ned...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 Vil du har firefox går du inn på firefox.no. Jeg har både safari, opera, IE og firefox. Bruker firefox til vanlig, men bruker IE eller opera når jeg skal se videoer på youtube.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Ok takk takk litt lei explorer er jo alltid noe som klikker. visste ikke at man kunne bytte jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå