Gå til innhold

Hvilken nettleser har DU? (u/t)


Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg opera.. men leter etter bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det veldig greit med Internet Explorer. Kjærsten som er skikkelig datagutt bruker Firefox, eller Ubuntu (er det det?!)

Skrevet

Bruker Internet Explorer og Firefox om hverandre.

Skrevet

Har både Opera, Internett Explorer og Mozilla Firefox- men bruker nesten bare Opera.

Skrevet

Samme som Miss Fat, men bruker Firefox til vanlig da :)

Skrevet

mozilla firefox:)

Skrevet

Har IE, Netscape, Safari og Firefox, bruker mest Firefox...

Skrevet

sikkert dumt spm, men hvordan bytter man nettleser??

Skrevet

kunne ikke falle meg inn å bruke noe annet en firefox..

 

 

Skrevet

enig med stinkerbelle..

firefox er utrolig bra,kunne ikke tenke meg noe annet.

Skrevet

brukte safari da jeg hadde mac, nå bruker jeg opera.. Veldig fornøyd...

 

Til du som lurte på hvordan man bytter nettleser: man laster ned den man ønsker å bruke isteden for den som er standard på maskinen din...

Skrevet

Hvor gjør man det hen da Karine????

Skrevet

om du vil ha f.eks, opera som din nettleser så går du på www.opera.no og laster ned...

Skrevet

Vil du har firefox går du inn på firefox.no.

 

Jeg har både safari, opera, IE og firefox.

Bruker firefox til vanlig, men bruker IE eller opera når jeg skal se videoer på youtube.

 

 

Skrevet

Ok takk takk litt lei explorer er jo alltid noe som klikker. visste ikke at man kunne bytte jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...