Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Tror dere ikke at vogna knakk rett av. Det er jo stål for pokker, skal ikke knekke det. Men joda, knakk den! Og så midt i en trapp, så jeg måtte da kaste meg etter den sånn at jenta ikke falt ned trappa. Noe som da førte til at jeg falt med vogna etter. Forstua hånden, og smelte bakhodet ned i betonggulvet. Samt at jeg er helt ødelagt i hofta pga. at jeg på den ene siden smelte den i gulvet, og at vogna kom smellende inn i den på den andre siden. MØKK MØKK MØKK! Så nå kommer vi oss faen ikke ut av huset. Forpult dag!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hvordan klarte vognen å knekke? Hvor knakk den? Herregud. Er det en ny vogn også ?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Håndtaket liksom, knakk rett av. Og det er jo stål, sjønner det ikke. Det er en Simo vogn. Er ikke ny, fikk den av svigersøster hun har brukt den i to år. Det er vel meningen de skal tårle litt vel? Tror liksom ikke jeg har vært sååå brutal i håndteringen av den. Og, nei, jeg vil brenne den selv. Tror jeg må tisse på den først, hater den!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Haha, så sykt. De skal jo tåle litt ja, en venninne av meg har brukt samme vognen til 3 barn over 7 år, ikke slitasje en gang. Får du klaget på den ?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, håper svigers fortsatt har kviteringen/garantien. Hvor lang garanti har man foresten på vogner? Faen altså, kommer til å være sur i hele dag jeg. Og så tror jeg t jeg slo hodet mitt skikkelig, for det blir bare vondere og vondere. Møkka!
badass_suburban-mom Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Øy,drittvogna! Åssen merke er det? Må jo vite hva vi ikke skal kjøpe!
giggsi Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 I dag passa nicket i det minste....Huff,så ekkel opplevelse.Godt du redda ungen.God bedring.Vi får heller tåle noen merkelige innlegg fra deg her da om du slo hodet.Eller kanskje du nå er som du skal.Drittvogn....heller på bensin jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå