lille lysglimt Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hva heter den Oden wälder posen som har den bamsen inne i? Finnes flere forskjellige typer av den? Lurer på å kjøpe den i Sverige nå de har den på tilbud til 1300,- skk Det blir jo 1100,- nkr Er det noen som har noen erfaring med denne posen?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hvilken butikk i S har den på tilbud? Vet ikke hva posen heter, men har lyst på den selv.
lille lysglimt Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Babyproffsen på Nordby...;-) De har 30% avslag
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Løp og kjøp sier jeg! Jeg har kjøpt den til min jente fordi hun vokste ut av sin første dunpose. Er kjempefornøyd. Her koster den ca 2000 så det var kjempebillig:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Da blir det nok Sverigetur til helgen.
lille lysglimt Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Ring å hør først så det ikke bare var et helge tilbud forrige helg når jeg var der... Så ikke det blir bomtur.. Men hva heter den posen...noen som vet?
Buble Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Odenwälder babyNest dunpose :-) Her kom vår i hus i går, og jeg sier bare: Heldige babyer som får sove oppi der! Heeerlig og god dunpose! Løp og kjøp! Her koster de forresten 1999 så du gjør et kupp der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå