IdaMelina*Fødeklar* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Var på sykehuset i stad og ble strippet.. var veldig moden fra før sa legen.. når han strippet meg sa han at hodet var festet. nå sitter jeg her med mensmurringer og det kommer spor av blod når jeg er på do.. er det noe på gang?!
skalha1t etter3.pp Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 domt spm kansje..ka e stripping??ser fleire skriver de,men aldri hørt om de.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg må bare spørre.. Hva syntes du om å bli strippet? Har hørt at det er veldig, veldig vondt og har blitt anbefalt å takke nei til det dersom jeg får det tilbudet. Så da lurer jeg på hvordan det var for deg?
IdaMelina*Fødeklar* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 det er legen som røsker og river litt i åpningen.. er litt hardhendt liksom. jo, klart det var vondt, men det er jo verdt det hvis det setter fart i sakene =)
skalha1t etter3.pp Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 wæææ...høyrest fælt ut-..dei røska i siste cm under fødselen min me mi første å då skal ej love dej heile sjukehuset hørte ropinga mi..heheh
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 det høres litt ut som det skjer noe syntes jeg da =) startet på meg dagen etter jeg ble strippa.. lykke til!!!
Venezia 1 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hos meg sa legen at han bare skulle sjekke hvor moden jeg var. Han nyttet anledningen til å strippe meg samtidig. Var som en litt hardhent underlivsundersøkelse, men ikke avskrekkende vondt. Fikk beskjed om at det var vanlig å blø litt etterpå. Jge har hatt mensmurringer i mange uker uten at noe har hendt, så det er vanskelig å si...
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg ble strippet på mandag.. Hadde 1 -2 cm åpning og var godt moden før jeg ble strippet.. Er forresten 38+4 i dag.. Jeg begynnte med rier i går i ca 6 tiden. Det var 7 min i mellom og de varte i ca 35-40sek.. Og ikke var de særlig vonde. Kl halv 12 gikk slimproppen og etter det dabbet riene av.. Går rundt her nå og rydder og vasker og håper på at de skal komme tilbake.... Kjenner "tak" i rygg og mage i dag også,. men det er ikke så regelmessig.. Alt i fra 3 - 15min i mellom... Håper det virker... Og lykke til..
IdaMelina*Fødeklar* Skrevet 9. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2008 okei =) håper det skjer noe! får prøve med litt sex i tillegg så, kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå